پایان نامه : بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک
بررسی نگرش مصرف کننده ایرانی به ” کشور محل ساخت“ در صنعت پوشاک پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل استاد راهنما: دکتر محمد حقیقی اساتید مشاور: دکتر مسعود کرمی دی ماه ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه : تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر پاسخ به تغییرات محیط رقابتی شرکت ها شعار خدمات متمایز و بخش بندی بازار را در پیش گرفته اند تا بتوانند نیازهای تک […]
پایان نامه : نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان
نگرش اساطیری در ساخت خمره های تدفینی ایران باستان استاد راهنما: دکتر نصرالله تسلیمی استاد مشاور: دکتر مجیدرضا مقنی پور (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی […]
پایان نامه:شناسایی مزایایی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید شامپو به آن اهمیت می دهند
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق ۱ فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۴ ۲ـ۲ بخش بندی بازار ۱۶۲ـ۲ـ۱ تعیین بازار مورد هدف […]
پایان نامه: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده : در طی دههی […]
پایان نامه: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسینی استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه:هرزه نگاری و جرم انگاری آن در حقوق ایران با نگرش بر فقه
واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه برای اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم شناسی موضوع هرزه نگاری و جرم انگاری آن در حقوق ایران با نگرش بر فقه استاد راهنما آقای دکتر محمد رضا شادمان فر استاد مشاور آقای دکترمحمد رضاشرافت پیما سال ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : بررسی گرایش نسبت به مصرف تنباکو و عوامل موثر برآن
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) مقدمه از مشکلاتی که جهان امروز با آن مواجه بوده و سلامت انسانها را به شدت تهدید می کند، استعمال دخانیات است. امروزه جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری آلوده به مصرف دخانیات است. توتون وتنباکو در مقیاس بسیار وسیعی به کشتار انسانها مشغول می باشد(احمدی زاده […]
پایان نامه:بررسی اثربخشی شناخت درمانی در کاهش نگرشهای ناکارآمد و باورهای مرتبط با مواد در افراد دچار سوء مصرف مواد مخدر شهر …
با توجه به اینکه یکی از رایجترین اختلالات روانپزشکی اعتیاد میباشد، «شناختدرمانی» ابزاری است که درمانگران با تأثیرگذاری بر افکار و باورها، جهت درمان کنترل و درمان اعتیاد بکار میبرند، به همین منظور پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی شناخت درمانی در کاهش نگرشهای ناکارآمد و باورهای مرتبط با مواد در افراد دچار سوءمصرف مواد مخدر شهر ایلام در سال ۱۳۹۳ صورت گرفت. طرح پژوهش حاضر از نوع نیمه تحربی با پیشآزمون و پسآزمون با گروه کنترل و دوره پیگیری بوده، جامعه آماری شامل ۴۰ نفر از افراد دچار سوءمصرف مواد مراجعه کننده به مراکز اعتیاد، که به صورت تصادفی در دو گروه ۲۰ نفری قرار داده شدند، ابزار مورد استفاده، باورهای مرتبط با موادمخدر رایت و بک (۱۹۹۳) و مقیاس نگرشهای ناکارآمد (DAS) بود، تجزیه و تحلیل اطلاعات با برنامه spss20 و تحلیل کواریانس صورت گرفت نتایج تحلیل کواریانس نشان داد که تفاوت معناداری بین گروه آزمایش و گواه، در مرحله پیگیری، از لحاظ باورهای مرتبط با مواد و نگرشهای ناکارآمد، وجود دارد. از میان متغیرهای جمعیت شناختی نیز، تحصیلات و میزان درآمد با نگرش ناکارآمد و باورهای مرتبط با مواد دارای رابطه بودند. در مجموع با اثبات تاثیر مثبت درمان شناختی بر افکار و باورهای مرتبط با مواد و کاهش نگرشهای ناکارآمد، لزوم توجه و استفاده بیشتر از این رویکرد به درمانگران، روانشناسان و مددکاران پیشنهاد میگردد.
کلمات کلیدی: سوءمصرف مواد، شناخت درمانی، باورهای مرتبط با مواد، نگرشهای ناکارآمد.
پایان نامه: ررسی عوامل اجتماعی و روانی مؤثر بر میزان مصرف خودسرانه دارو در بین شهروندان ۱۸ تا ۵۵ سال یاسوج
عنوان: بررسی عوامل اجتماعی- روانی مؤثّر بر میزان مصرف خودسرانه دارو در بین شهروندان ۱۸ تا ۵۵ سال شهر یاسوج استاد راهنما: دکتر سیروس احمدی استاد مشاور: دکتر مریم مختاری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب: فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه ۱ ۱-۲- بیان مسأله. ۲ ۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
دکتر حسین محمدی استاد مشاور: دکتر محمد قاسمی نامقی سال تحصیلی۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست […]
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]