پایان نامه : علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکی
رشته علوم ارتباطات اجتماعی عنوان: علل گرایش مدیران و کارکنان روابط عمومی به استفاده از سامانههای پیامکی (مطالعه موردی شرکت مخابرات ایران) استاد راهنما: خانم دکتر سمیه تاجیک اسماعیلی استاد مشاور: آقای دکتر نادر صادقی لواسانی نیا سال ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان […]
پایان نامه:امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص
امروزه نقش مؤثر بازاریابی و تبلیغات در موفقیت کسب و کارها بر کسی پوشیده نیست. تبلیغات از طریق ابزارهای سیار پدیده ای است که با گسترش نفوذ فناوری سیار در میان جوامع، ظهور کرده است. در این میان پیام کوتاه به عنوان ابزاری با سطح پوشش بالا و هزینۀ پایین، پتانسیل خوبی برای انجام تبلیغات هدفمند و برقراری ارتباط یک به یک با مخاطبان در جهت حفظ مشتریهای فعلی و افزایش وفاداری آنها به شرکت دارد. در این پژوهش با توجه به فاکتورهای مؤثر بر پذیرش تبلیغات از طریق پیامک توسط مردم طبق تحقیقات پیشین، و همچنین توجه به انتظارات فعلی مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی، مدلی برای استقبال مردم و شرکت ها از تبلیغات پیامکی ارائه شده و بر اساس این مدل سامانهای برای تبلیغات مؤثر از طریق پیام کوتاه طراحی شده است. ارزیابیها نشان میدهد که هم مردم و هم شرکتها نگرش مثبتی نسبت به سامانۀ تبلیغاتی پیشنهاد شده برای تبلیغات از طریق پیامک دارند. از خصوصیات این سامانه می توان مبتنی بر اجازه بودن و عدم ایجاد رنجش برای
مخاطب، کنترلپذیری تبلیغات، شخصی سازی پیامها، وجود شرایط تشویقی برای کاربران و شناسایی مشتریان بالقوۀ شرکت ها را نام برد.
پایان نامه: امکان سنجی و ارائه طرح سامانه تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب …
پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری اطلاعات(تجارت الکترونیک) عنوان: امکان سنجی و ارائه طرح سامانۀ تبلیغات مؤثر از طریق پیامک برای کسب و کارهای دارای مخاطب خاص استاد راهنما: دکتر غلامحسین دستغیبی فرد متن پایان نامه : فهرست مطالب: ۱- مقدمه ۱ ۱-۱- مقدمه ۱ ۱-۲- بیان مسأله و ضرورت تحقیق. ۳ ۱-۳- […]