پایان نامه: بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین سلیمیان استاد مشاور: دکتر فریدون سلیمی ارائه شده در تاریخ : شهریور ماه ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
پایان نامه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازرگانی بین الملل موضوع:بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما :استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند (مورد مطالعه: صنعت موبایل استان گیلان) استاد راهنما: جناب دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه:بررسی رابطه بین هوش هیجانی با اعتماد سازمانی در مدیران دبیرستان های شهر کرمانشاه
۱-۲ بیان مسأله.۱۲ ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش۱ ۱ ۱-۴ اهداف پژوهش. ۱۶ ۱-۵ سؤالات پژوهش۱۶ ۱-۶ فرضیه های پژوهش۱۷۱-۷ تعریف
مفاهیم پژوهش.۱۸۱-۷-۱ تعاریف نظری۱۸۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی.۱۸ فصل دوم: پیشینه و ادبیات پژوهش۲-۱ مقدمه.۲۱ ۲-۲ پیشینه نظری۲۱۲-۲-۱ هوش هیجانی.۲۱۲-۲-۱-۱ تعاریف هوش هیجانی۲۵۲-۲-۱-۲ ابعاد هوش هیجانی.۲۷۲-۲-۱-۳ مقایسه هوش هیجانی وبهره هوشی۳۰۲-۲-۱-۴ مدلها و نظریه های هوش […]
پایان نامه:بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان با توجه به سابقه خدمت و سطح تحصیلات در …
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدههدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان با توجه به سابقه خدمت و سطح تحصیلات در […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت بیمه عنوان بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه : شرکت بیمه پارسیان استان قزوین ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
گروه آموزشی مدیریت پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی موضوع : تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند استاد راهنما: خانم دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: آقای دکتر مراد رضایی دیزگاه تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A)) رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه: شیوه های اعتماد سازی مخاطب از نگاه قرآن و سنت پیامبر اکرم
عنوان پایان نامه: شیوه های اعتماد سازی مخاطب از نگاه قرآن و سنت پیامبر اکرم(ص) استاد راهنما: حجت الاسلام و المسلمین دکتر کاوس(محمد)روحی برندق استاد مشاور: دکتر امید علی مسعودی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب: فصل اول:کلیات تحقیق ۱ مقدمه: .۲ .۱٫۱ بیان مسئله: ۳ .۱٫۲ضرورت و اهمیت موضوع: .۴ ۱٫۳٫ […]
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
دکتر حسین محمدی استاد مشاور: دکتر محمد قاسمی نامقی سال تحصیلی۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست […]