پایان نامه : بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
در جذب مشتریان استاد محترم: جناب آقای مهندس هادی زاده بهار ۱۳۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان پایان نامه : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان ) استاد راهنما: دکتر محمد طالقانی استاد مشاور: رحمت علی صابری حقایق متن […]
پایان نامه:بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پروژه: بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست مطالب . ۰ ۱-۱- مقدمه. ۱۱-۲- بیان مساله. ۱۱-۳- اهمیت موضوع. ۲۱-۴- مدل تحقیق ۴۱-۵- اهداف ۴۱-۶- فرضیه های تحقیق ۵۱-۷- قلمرو تحقیق […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
گرایش: بازاریابی عنوان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه) استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور دکتر سیدرضا هاشمی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست عنوان. صفحه چکیده.۱ فصل اول […]
پایان نامه:بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
« گرایش بازاریابی » عنوان: بررسی عوامل موفقیت بانکها در جذب منابع ارزان قیمت ( مطالعه موردی بانکهای دولتی شهر کرمانشاه) استاد راهنما: دکتر علی فلاحتی استاد مشاور: دکتر بابک جمشیدینوید بهمن ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه:تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی
در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر صنعت بانکداری همانند دیگر عرصه های خدمات و تجارت، هر روزه شاهد افزایش رقابت و حضور […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه : عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی عنوان: عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران) استادراهنما: دکتررضا آقاجان نشتایی نیمسال تحصیلی : نیمسال دوم ۹۳-۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
موضوع: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز) استاد راهنما: دکتر فیروز دیندار فرکوش بهمن ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبصفحه عنوانچکیده ۱فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱٫ بیان مساله ۳۱-۲٫ اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
پایان نامهی کارشناسی ارشد عنوان : بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبا مطالعه موردی: تنکابن گروه تخصصی: مدیریت بازرگانی رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی استاد راهنما: آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر پیمان نوری بروجردی […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازار یابی عنوان بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک رفاه استان زنجان ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
موضوع تحقیق: تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک صادرات استان گیلان استاد راهنما : دکتر حمیدرضا رضایی کلیدبری استاد مشاور: دکتر مهرداد گودرزوند چگینی زمستان۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]