پایان نامه : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)
گرایش: مدیریت بازاریابی عنوان: شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) استاد راهنما: خانم دکتر مینا جمشیدی اوانکی تابستان۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز
موضوع: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال […]
پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: MBA موضوع : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاه های زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی استاد راهنما : دکتر بلوریان تهرانی استاد مشاور :دکتر مهدوی ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
عنوان: بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان استاد راهنما: دکتر محمود غلامی کرین استاد مشاور: دکتر حسن صابری متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه : بررسی تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمهنامههای اتومبیل
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمهنامههای اتومبیل با بهرهگیری از مدل AIDA (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان) استاد راهنما: دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد )) M.A (( رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی
عنوان: رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا علیپور استاد مشاور: دکترشهرام گیلانی نیا […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه عنوان: بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران استان اردبیل) استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی فدایی اشکیکی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه: بررسی تاثیر فناوری پیشرفته و توسعه مدل پذیرش فناوری RFID توسط کارمندان در خردهفروشیها
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی کارشناسی ارشد: MBA موضوع: بررسی تاثیر فناوری پیشرفته و توسعه مدل پذیرش فناوری RFID توسط کارمندان در خردهفروشیها استاد راهنما: دکتر بلوریان تهرانی استاد مشاور: دکتر مهدوی متن پایان نامه : فهرست مطالب: چکیده فارسی ۴ فصل اول: مقدمات و کلیات. ۱۳ ۱-۱- مقدمه. ۱۴ ۱-۲- تعریف مسئله. […]
پایان نامه:تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر صنعت بانکداری همانند دیگر عرصه های خدمات و تجارت، هر روزه شاهد افزایش رقابت و حضور […]
پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی بابای اهری استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در […]
پایان نامه:تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی
گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان با تأکید بر استراتژی های بازاریابی در قالب یک مدل علّی استاد راهنما : دکتر ابراهیم چیرانی زمستان ۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]
پایان نامه: بررسی و رتبه بندی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایتمندی مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی اداره …
استاد راهنما: استاد مشاور: پاییز و زمستان ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرستچکیده تحقیق: ۷فصل اول […]