پایان نامه: ارتباط بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی با هویت تیمی و تعامل اجتماعی هواداران تیم های لیگ برتر …
مقدمه بنگاه های اقتصادی و سازمان های خدماتی، تنها نقش تولیدکننده ثروت را در جامعه ایفا نمی کنند، بلکه آنان موظف به حل مشکلات اجتماعی جامعه خود نیز هستند. مسئولیت پذیری اجتماعی،مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه های برون سازمانی است که سازمان در جهت حل چالش ها و مشکلات جامعه و با همکاری خود جامعه […]
پایان نامه: بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین سلیمیان استاد مشاور: دکتر فریدون سلیمی ارائه شده در تاریخ : شهریور ماه ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت بیمه عنوان بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه : شرکت بیمه پارسیان استان قزوین ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند …
گرایش مدیریت بازرگانی – بازاریابی عنوان : تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان » ( مورد کاوی : بانک ملی شهر رشت ) استاد راهنما : دکتر نرگس دل افروز زمستان ۹۳ (در فایل دانلودی […]
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A)) رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه:تعیین رابطه صفات شخصیت، سبک ها و ابعاد دلبستگی با راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانش آموزان …
گروه علوم تربیتی و روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی عنوان: تعیین رابطه صفات شخصیت، سبک ها و ابعاد دلبستگی با راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانش آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان مهریز استاد راهنما: دکتر سید کاظم علوی لنگرودی استاد مشاور: دکتر مریم صالح زاده اسفند۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه:بررسی رابطه بین ابعادسه گانه شخصیتی عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی بامیزان خلاقیت دردبیران (مطالعه موردی: مدارس متوسطه شهرمیناب)
این تحقیق باهدف بررسی رابطه بین ویژگیهای شخصیتی (عزت نفس،خودکنترلی وخودکارآمدی)بامیزان خلاقیت دردبیران مردوزن متوسطه شهرمیناب انجام شده است.این تحقیق درزمره تحقیقات کاربردی است وازنظر گردآوری اطلاعات ازنوع توصیفی وبه روش همبستگی است.جامعه آماری این تحقیق کلیه دبیران مردوزن متوسطه شهرمیناب می باشد که تعداد۱۸۰نفر می باشدکه بااستفاده ازروش نمونه گیری بصورت تصادفی بااستفاده ازجدول مورگان۱۲۲نفرانتخاب گردید.برای جمع آوری داده های پژوهش ازآزمون خلاقیت تورنس،پرسشنامه کوپراسمیت،مقیاس خودکنترلی تانجنی وپرسشنامه خودکارآمدی شرر استفاده شد.باتوجه به تحلیل داده های جمع آوری شده نتایج زیر بدست آمد:
بطورکلی مشخص شدکه بین متغیرهای پیش بین عزت نفس عمومی ، عزت نفس اجتماعی ، خودکارآمدی ، عزت نفس خانوادگی ، خودکنترلی ، عزت نفس تحصیلی باسیالی ، بسط ، ابتکار ، انعطاف پذیری رابطه معناداروجوددارد.
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
دکتر حسین محمدی استاد مشاور: دکتر محمد قاسمی نامقی سال تحصیلی۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام
پایان نامه : بررسی ساخت صرفی واژههای علوم نظامی مصّوب فرهنگستان زبان وادب فارسی
پایاننامه برای دریافت درجهی کارشناسیارشد (M.A ) گرایش: زبانشناسی همگانی عنوان: بررسی ساخت صرفی واژههای علوم نظامی مصّوب فرهنگستان زبان وادب فارسی استادراهنما: دکتر محمدمهدی اسماعیلی استادمشاور: دکتر ژینوس شیروان تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبفصل اول: کلیات پژوهش۱-۱- مقدمه ۲۱-۲- بیان مسئله ۲۱-۳-اهمیت تحقیق . ۳۱-۴- […]
پایان نامه: سنتز و بررسی خواص ترموالکتریکی نانوپودر NaCo2O4
سنتز و بررسی خواص ترموالکتریکی نانوپودر NaCo2O4 استاد راهنما : دکتر احمد کمپانی استاد مشاور: دکتر سید محمد حسینی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده: در این پژوهش، نانوپودر سرامیکی با ترکیب NaCo2O4 به روش احتراق ژل تهیه و سپس تأثیردمای تکلیس بر ویژگیهای ساختاری نمونه بوسیله پراش پرتوی X (XRD)، میکروسکوپ الکترونی […]
پایان نامه:بررسی ارتباط بین جهت گیری مذهبی، سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادین کمپ اعتیاد شهر …
تحقیقات درزمینه رابطه مذهب و سلامت، اغلب بیانگر رابطهای مثبت بین این دو متغیر بوده است افرادی که احساس کفایت اجتماعی و مذهبی در آنها ضعیف است، برای فرار از اضطراب اجتماعی به مواد مخدر روی میآورند و آسیبپذیرند. از طرف دیگر اعتیاد با از بین بردن ارزشهای اخلاقی، انسانی و مذهبی و دور کردن افراد از فطرت متعالی انسان، آنها را مستعد پذیرش فرهنگ پوچ و مخرب مینماید. بنابراین نقش مذهب در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بهگونهای است که بسیاری از نظریهپردازان بزرگ جهان مذهب را به عنوان یک عامل مستحکم در مقابل آسیبهای اجتماعی تلقی نمودهاند. هدف این پژوهش تعیین رابطه جهتگیریهای مذهبی، سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود در بین معتادین کمپ اعتیاد ایلام میباشد. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی بوده و از حیث نحوه گردآوری دادهها توصیفی و روش انجام پژوهش نیز پیمایشی و از نظر نوع مقطعی میباشد و دادههای لازم برای آزمون فرضیهها از طریق پرسشنامه گردآوری شدهاند. جامعه آماری این پژوهش معتادین کمپ ترک اعتیاد ایلام به تعداد ۱۴۰ نفر میباشد که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۰۳ نفر به عنوان نمونه انتخاب و از روش نمونهگیری طبقهای استفاده شد. و پس از جمعآوری پرسشنامهها و ورود دادهها به نرم افزار SPSS ضریب پایایی (آلفای کرونباخ) محاسبه گردید که ۳/۷۴ درصد می باشد. و نشان میدهد که گویهها از همسازی و پایداری درونی بسیار بالای برخوردار میباشند. روش مورد استفاده برای آزمون فرضیهها روش ضریب همبستگی پیرسون میباشد. نتیجه گیری: با توجه به نتایج پژوهش بین جهتگیری مذهبی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) و همچنین سلامت معنوی با مهارت ابراز وجود (قاطعیت) در بین معتادین کمپ اعتیاد ایلام رابطه وجود دارد و معتادانی که دارای جهت گیری مذهبی درونی هستند، از سلامت معنوی، قاطعیت و ابراز وجود بیشتری برخوردار هستند.
واژگان کلیدی: جهت گیری مذهبی، سلامت معنوی، ابراز وجود، معتادین
پایان نامه :بررسی وضعیت سیاسی– اجتماعی شیعیان جمهوری آذربایجان
عنوان : بررسی وضعیت سیاسی– اجتماعی شیعیان جمهوری آذربایجان استاد راهنما : دکتر محمود تقی زاده داوری استاد مشاور: دکتر بهرام امیر احمدیان (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده جمهوری آذربایجان که به لحاظ درصد جمعیت، دومین کشور شیعه جهان اسلام می باشد، تحولات سیاسی- اجتماعی جهانی باعث شده است تا شیعیان این […]
پایان نامه : سنتز و بررسی خواص ترموالکتریکی نانوپودر NaCo2O4
سنتز و بررسی خواص ترموالکتریکی نانوپودر NaCo2O4 استاد راهنما : دکتر احمد کمپانی استاد مشاور: دکتر سید محمد حسینی تیرماه ۱۳۸۹ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهدر این پژوهش، نانوپودر سرامیکی با ترکیب NaCo2O4 به روش احتراق ژل تهیه و سپس تأثیردمای تکلیس بر ویژگیهای ساختاری نمونه بوسیله پراش پرتوی […]
پایان نامه:موارد بطلان بیمه
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهبا پیشرفت ورابط اجتماعی و فهالیتهای اقتصادی و وسعت یافتن تعاملات افراد جوامع با یکدیگر و مرور زمان
قراردادهای متنوعی ظاهر شدند که حمایت از آنها برای حفظ نظام اجتماعی ضروری می باشد از جمله این قراردادها قراداد بیمه است.این قرارداد نیز مانند سایر عقود بایستی علاوه بر […]
پایان نامه : بررسی سروده های محلی روستای زیارت سید سلطان محمد(ع)
واحد علوم و تحقیقات هرمزگان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: زبان و ادبیات فارسی(M.A ) گرایش: زبان و ادبیات فارسی موضوع: بررسی سروده های محلی روستای زیارت سید سلطان محمد(ع) استاد راهنما: دکتر اسدالله نوروزی استاد مشاور: دکتر جواد دهقانیان سالتحصیلی: ۱۳۹۳-۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱فصل اول […]
پایان نامه : بررسی اهمیت اسطوره سازی دینی برای کودکان در رسانه ها؛از دیـدگاه صاحبنظـران و …
استاد راهنما: دکتر امیرعبدالرضا سپنجی استاد مشاور: دکتر بهار مختاریان زمستان ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده این تحقیق به دنبال جای خالی شخصیت ها و اسطوره های بومی در دنیای کودک ایرانی بود. یا در صورت بودن اثری در این زمینه، چرا دچار مرگ زود هنگام شده و حتا […]
پایان نامه: تصویر بیگانگان در شعر مشروطه (سید اشرف الدین گیلانی، بهار و عشقی)
تصویر بیگانگان در شعر مشروطه (سید اشرف الدین گیلانی، بهار و عشقی) استاد راهنما: دکتر: مرتضی محسنی استاد مشاور: دکتر: احمد غنی پور ملکشاه (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده:تصویرشناسی یکی از رشتههای فرعی ادبیات تطبیقی است که در قرن نوزدهم در فرانسه تحت تأثیر آرای متفکرانی چون مادامدوستال و هیپولیتتن شکل گرفت […]
پایان نامه: ارزیابی مزایا و بررسی اثربخشی سازمانی جایگزینی حسابداری مبنای تعهدی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان دانشکده علوم انسانی، گروه حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: حسابداری عنوان: ارزیابی مزایا و بررسی اثربخشی سازمانی جایگزینی حسابداری مبنای تعهدی بجای حسابداری مبنای نقدی از دیدگاه کاربران در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست […]
پایان نامه: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز
موضوع: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال […]
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
پایان نامه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازرگانی بین الملل موضوع:بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما :استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن
عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل) (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب […]