پایان نامه بازرگانی : مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی
واحد رشت دانشکده مدیریت گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی، گرایش بازاریابی عنوان مقایسه تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاههای اقتصادی در بازاریابی (مطالعه موردی: شهرک صنعتی بوعلی همدان) استاد راهنما: دکتر رضا آقاجان نشتایی استاد مشاور: دکتر سیدمحمود شبگو منصف متن پایان […]
پایان نامه : تاثیر هوش تجاری بر عملکرد بازرگانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری
دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی عنوان: تاثیر هوش تجاری بر عملکرد بازرگانی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استان گیلان استاد راهنما: دکتر فرزین فرحبد بهمن ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی […]
پایان نامه: تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) ۱-۱-مقدمه انفجار اطلاعات و جهانیشدن، باعث رشد سریع دسترسی به اطلاعات و افزایش شدید رقابت در حوزه کسب وکار گردیده است و این […]
پایان نامه:رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان امور مالی دانشگاه علوم پزشکی فارس
گرایش: صنعتی و سازمانی عنوان: رابطه هوش هیجانی و رضایت شغلی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان امور مالی دانشگاه علوم پزشکی فارس استاد راهنما: دکتر سید مسعود سیدی استاد مشاور: دکتر مجید برزگر زمسـتان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات پژوهشمقدمه. ۳۱-۱- بیان […]
پایان نامه: شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای …
شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای اقتصادی و اساتید دانشگاههای خوزستان استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
گروه : مدیریت بازرگانی (گرایش داخلی) پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد«M.A.» موضوع: بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان
تجاری (مطالعه موردی شرکت لبنیات مانیزان اسلام آباد غرب) استاد راهنما: دکترعلی فلاحتی استاد مشاور: دکتر جعفر پویامنش (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه:تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج
عنوان تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج استاد راهنما دکتر سید جمال فرج الله حسینی استاد مشاور دکتر سید مهدی میر دامادی پاییز ۱۳۹۲ متن پایان نامه :فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات پژوهشمقدمه ۳بیان مساله ۴سوال های پژوهش. ۷اهمیت و ضرورت پژوهش ۸اهداف پژوهش ۹الف: […]
پایان نامه : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
عنوان: بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان استاد راهنما: دکتر محمود غلامی کرین استاد مشاور: دکتر حسن صابری متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه : بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
گرایش: بازاریابی عنوان: ” بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد “ استاد راهنما: دکتر علیرضا امیرکبیری استاد مشاور: دکتر محمد طاهری روزبهانی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”MA “ رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE مطالعه موردی (خودرو مرسدس بنز در شهر تهران سال ۱۳۹۳) استاد راهنما: دکتر سید حبیب مکتبی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : تأثیر هوشمندی رقابتی بر مزیت رقابتی شرکت های تولیدی شهرستان رشت
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تأثیر هوشمندی رقابتی بر مزیت رقابتی شرکت های تولیدی شهرستان رشت استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان های خدماتی (مورد مطالعه: بانک های ملی و سپه استان گیلان) استاد راهنما: دکتر […]
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته: مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان رشت استاد راهنما: دکترمرحمت همت پور استاد مشاور: دکتر مسعود عموپور متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]