پایان نامه: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) ” گرایش بازاریابی” عنوان: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه: بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان
رشته مدیریت فناوری اطلاعات، گرایش سیستمهای اطلاعاتی پیشرفته عنوان: بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان متن پایان نامه :چکیدهوجود ارتباطات موثر، همواره یکی از عوامل مهم موفقیت سازمان بوده است. هدف این پژوهش بررسی تاثیر فناوری به طور خاص ارتباطات شبکهای حاصل از نظریه شبکه اجتماعی بر […]
پایان نامه: بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان
بررسی تاثیر شبکههای ارتباطی محیط کاری آنلاین و آفلاین بر عملکرد شغلی کارکنان استاد راهنما: دکتر ندا عبدالوند استاد مشاور: دکتر معصومه حسینزاده شهری فهرست مطالب: فصل اول- کلیات پژوهش. ۱ ۱-۱ مقدمه. ۱ ۱-۲ بیان موضوع. ۲ ۱-۳ اهمیت موضوع. ۴ ۱-۴ بر ادبیات پژوهش. ۸ ۱-۴-۱ توانمندسازی شغلی کارکنان. ۸ ۱-۴-۲ عملکرد شغلی […]