پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”MA “ رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE مطالعه موردی (خودرو مرسدس بنز در شهر تهران سال ۱۳۹۳) استاد راهنما: دکتر سید حبیب مکتبی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه : نقش زن در بازاریابی سبز
نقش زن در بازاریابی سبز (مطالعه موردی زنان فروشنده ساکن شهرستان ابهر) پایان نامه برای در یافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) استاد راهنما: دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر کامیار کاوش (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه:نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
گرایش:مدیریت بازاریابی عنوان : نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی ( مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب ) استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد جلیلی استاد داور: جناب آقای دکتر فرید عسگری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
گرایش مدیریت بازاریابی عنوان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل ( مطالعه موردی بانک ملت شهر تهران ) استاد راهنما: دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه : بررسی عوامل ایجاد و گسترش بازاریابی ورزشی از طریق اینترنت
استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به
داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) در این […]
پایان نامه :بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سیاسی بر میزان وفاداری رأی دهندگان
استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) در این فصل می خوانید: مقدمه […]
پایان نامه: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی عنوان: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان) استاد راهنما: دکترحسین گنجی نیا نیمسال تحصیلی اول (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه : ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
(ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ آﺳﯿﺎ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن ) اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﮐﺘﺮ ﯾﺪا. رﺟﺎﺋﯽ اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﺎﺑﺪی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی […]
پایان نامه:تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج
عنوان تعیین مؤلفه های ترویج بازاریابی گل و گیاه زینتی در شهرستان کرج استاد راهنما دکتر سید جمال فرج الله حسینی استاد مشاور دکتر سید مهدی میر دامادی پاییز ۱۳۹۲ متن پایان نامه :فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات پژوهشمقدمه ۳بیان مساله ۴سوال های پژوهش. ۷اهمیت و ضرورت پژوهش ۸اهداف پژوهش ۹الف: […]
پایان نامه:بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن …
عنوان : بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن با عملکرد سازمانی استاد راهنما : دکتر حسین علی پور استاد مشاور: دکتر صدرالدین ستاری تابستان ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست جداولجدول ۲-۱ دیدگاه های بازارگرایی. ۱۹جدول ۲-۲ بازارگرایی از […]
پایان نامه: بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین سلیمیان استاد مشاور: دکتر فریدون سلیمی ارائه شده در تاریخ : شهریور ماه ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو)
عنوان: تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو) استاد راهنما دکتر حسین گنجی نیا زمستان ۱۳۹۲ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]