پایان نامه:بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان غرب
فصل اول۱-۱)مقدمههدف اکثر سازمان های بازرگانی جلب رضایت مشتری است . اما حفظ مشتریان موجود بسیار کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید می باشد . ارائه خدمات مناسب موجب حفظ مشتری می گردد و خرسندی مشتری از خدمات ارائه شده همچنین موجب توصیه محصول به وسیله مشتری به دیگران می شود. این یک ارزش […]
پایان نامه : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)
گرایش: مدیریت بازاریابی عنوان: شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) استاد راهنما: خانم دکتر مینا جمشیدی اوانکی تابستان۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه:نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
گرایش:مدیریت بازاریابی عنوان : نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی ( مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب ) استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد جلیلی استاد داور: جناب آقای دکتر فرید عسگری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود […]
پایان نامه: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز
موضوع: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال […]
پایان نامه : بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی
عنوان: بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش و سهم بازار خارجی در شرکت لبنیاتی پگاه گلپایگان استاد راهنما: دکتر محمود غلامی کرین استاد مشاور: دکتر حسن صابری متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد )) M.A (( رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی عنوان: رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا علیپور استاد مشاور: دکترشهرام گیلانی نیا […]
پایان نامه : تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون)
عنوان: تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون) استاد راهنما: دکتر سید رضا حسنی دکتر افشین باغفلکی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده۱فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱) مقدمه۳ ۱-۲) بیان مساله۴۱-۳) اهمیت موضوع پژوهش .۶۱-۴) اهداف پژوهش.۷۱-۵ ) کاربرد پژوهش.۸۱-۶) قلمرو پژوهش.۸۱-۷) […]
پایان نامه:بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی و رضایت مشتری
اما رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر خصوصیات مختلف محصول کسب می کند. رضایت مشتری موجب وفاداری مشتریان می گردد و در نتیجه . افزایش شهرت و اعتبار شرکت همچنین افزایش سودآوری آتی شرکت را به دنبال دارد. (اندرسون، ۱۹۹۴،۶۶-۵۳)تأمین رضایت مشتری زمانی حاصل می شود که خواست واقعی مشتری تأمین شده […]
پایان نامه:بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به …
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱) مقدمه : ۲۱-۲) بیان مساله تحقیق : ۳۱-۳)سوالات فرعی: […]
پایان نامه درباره بازاریابی
فصل اول :کلیات طرح چکیدهبه طور کلی بازاریابی علمی، در میان بانک های ایران واژه جدیدی است. چرا که بازاریابی زمانی ضرورت پیدا می کند که سازمان با محیطی رقابتی مواجه گردد، صنعت بانکداری ایران در دهه اخیر با تغییرات و تحولاتی در عرصه مقررات زدایی، شروع فعالیت موسسات اعتباری و بانک های
خصوصی، تکنولوژی های […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک
گرایش”بازرگانی داخلی “ عنوان: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک( مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) استاد راهنما: جناب آقای دکتر علیرضا امیرکبیری استاد مشاور: سرکار خانم دکتر مینا جمشیدی اوانکی بهار۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه: بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
عنوان: بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی) استاد راهنما: دکتر تورج صادقی استاد مشاور: آقای محمدقاسم عاقل (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی ، مدیریت تحول عنوان: تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی استان گیلان بر اساس یک مدل علّی استاد راهنما: دکتر ابراهیم چیرانی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه: ارزیابی تاثیرعوامل شخصیتی و فردی تأثیرگذار بر خریدهای تفننی و چگونگی ارتباط میان این عوامل
متن پایان نامه : مقدمه خرید تفننی[۱] یکی از جنبههای بسیار مهم رفتار مصرفکننده[۲] و یک مفهوم حیاتی در بازار است. خردهفروشان کاملاً از قدرت خرید تفننی در توسعه درآمد خود مطلع میباشند. بنابراین از طریق استراتژیهایی مانند طرح فروشگاه نمایشگر محصول، طراحی بستهبندی و فروش، احساس مثبت مصرفکنندگان را تشویق میکنند. عمل خرید رفتاری […]