پایان نامه : ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
اساتید راهنما : دکتر بابک شیرازی دکتر ایرج مهدوی استاد مشاور : دکتر حسین مومنی ( تابستان ۱۳۹۱ ) (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده :به دلیل بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در تلاش هستند تا شرایط مدیریت ارتباط با مشتری را هرچه بیشتر بهبود […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی
پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی استاد راهنما: دکتر محمود یحیی زاده فر استاد مشاور: دکتر میثم شیرخدایی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل […]
پایان نامه: ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
اساتید راهنما: دکتر بابک شیرازی دکتر ایرج مهدوی استاد مشاور: دکتر حسین مومنی متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱: مقدمه ۲ ۱-۲: بیان مسئله ۳ ۱-۳: هدف تحقیق ۴ ۱-۴: اهمیت تحقیق . ۶ ۱-۵: ساختار تحقیق ۷ فصل دوم: پیشینه و مفاهیم تحقیق ۲-۱: مبانی نظری. ۱۰ […]
پایان نامه: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسینی استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : “بازاریابی” عنوان: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایتهای اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی استاد راهنما: دکتر افسانه ملکمی استاد مشاور: دکتر کامل کمالی زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب چکیده ۱ فصل […]
پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) -۱ مقدمه امروزه مشتریان انتظارات زیادی از بانکها برای ارائه خدمات متنوع دارند. آنها سطوح جدیدی از آسایش و انعطافپذیری همراه با قدرت […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
(مطالعه موردی کاربران بانکداری اینترنتی، بانک ملت استان زنجان) استاد راهنما دکتر حسن رنگریز استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل […]
پایان نامه تربیتی: تحلیل جامعه شناختی تاثیرسایت ها ی اینترنتی بر اجتماعی شدن کودکان ۱۱-۲ساله در …
پایان نامه: شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان و ارائه راهکارهای گوناگون
متن پایان نامه : فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه امروزه مشتریان انتظارات زیادی از بانکها برای ارائه خدمات متنوع دارند. آنها سطوح جدیدی از آسایش و انعطافپذیری همراه با قدرت و سهولت استفاده از محصولات و خدمات مدیرت مالی را خواستار هستند که بانکداری سنتی قادر به ارائه این خدمات در این سطح نمیباشد(تن […]
پایان نامه: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
موضوع: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز) استاد راهنما: دکتر فیروز دیندار فرکوش بهمن ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبصفحه عنوانچکیده ۱فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱٫ بیان مساله ۳۱-۲٫ اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
گرایش مدیریت بازاریابی عنوان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل ( مطالعه موردی بانک ملت شهر تهران ) استاد راهنما: دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه : بررسی کارایی روابط عمومی وعوامل موثر بر آن در سازمان تامین اجتماعی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش : تحقیق در علوم ارتباطات اجتماعی عنوان : بررسی کارایی روابط عمومی وعوامل موثر بر آن در سازمان تامین اجتماعی از دیدگاه مسئولین روابط عمومی ادارات کل و مدیریت درمان کشور استاد راهنما : دکتر محمد رضا رسولی استاد مشاور: دکتر سید محمد […]
پایان نامه : بررسی تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمهنامههای اتومبیل
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمهنامههای اتومبیل با بهرهگیری از مدل AIDA (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان) استاد راهنما: دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]