پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه: بررسی رابطه دولت الکترونیک و اعتماد عمومی
استاد راهنما: دکتر جلیل توتونچی استاد مشاور: دکتر محمد تقی هنری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده:تحقیق حاضر با هدف […]
پایان نامه: بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک …
دانشکده مدیریت گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C (مطالعه موردی: لوازم و تجهیزات پزشکی) استاد راهنما : دکتر رسول عباسی متن پایان نامه : فهرست مطالب: چکیده: ۱ فصل اول: […]
پایان نامه : بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)
دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه) استاد راهنما:خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر بابک جمشیدی نوید شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت استان اردبیل
دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بینالملل عنوان: عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک در میان مشتریان بانک ملت استان اردبیل استاد راهنما: دکتر خیرالله سربلند زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن) اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﺎﺑﺪی اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﮐﺘﺮ ﻓﺮﯾﺪ
ﻋﺴﮕﺮی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: کانالهای مرتبط با تجارت و بانک داری الکترونیک
۱-۱)مقدمه صنعت خدمات مالی از مقیاس جهانی برخوردار بوده و بسیار متنوع است و شامل صنعت بانکداری ، انجمن ها ی وام دهی ، شرکت های سرمایه گذاری و بیمه و نیز شرکت های فعال در سایر عملیات خدمات مالی می گردد.علاوه بر تنوع نهادها ی دخیل در ابعاد مختلف امور مالی –تجاری،توسعه کانالهای جدید […]
پایان نامه: توثیق اسنادتجارتی الکترونیکی بین المللی در نظام ایران و انگلستان
توثیق اسنادتجارتی الکترونیکی بین المللی در نظام ایران و انگلستان استادراهنما: آقای دکتر میر عباسی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب چکیده ۶ مقدمه . ۷ فصل اول- کلیات. ۹ مبحث اول- مفهوم و تعریف اسناد الکترونیکی ۹ مبحث دوم- اعتبار اسناد الکترونیکی . ۱۲ مبحث سوم- اعتبار و آثار حقوقی […]
پایان نامه : بررسی موانع توسعه بانکداری الکترونیک در ایران
موضوع : بررسی موانع توسعه بانکداری الکترونیک در ایران فهرست مطالب فصل اول : کلیات تحقیق. ۲ ۱-۱- بیان موضوع و مسأله تحقیق ۴ ۲-۱- اهمیت و ضرورت تحقیق . ۵ ۴-۱- گزاره های تحقیق . ۵ ۱-۴-۱- اهداف تحقیق . ۵ ۲-۴-۱- فرضیه های تحقیق ۶ ۵-۱- متغییر های تحقیق ۷ ۶-۱- روش تحقیق […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
(مطالعه موردی کاربران بانکداری اینترنتی، بانک ملت استان زنجان) استاد راهنما دکتر حسن رنگریز استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل […]
پایان نامه : طراحی سامانهی خبرهی فازی برای تشخیص دامچینی در بانکداری الکترونیکی (مورد پژوهی: بانکهای ایرانی)
پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک) طراحی سامانهی خبرهی فازی برای تشخیص دامچینی در بانکداری الکترونیکی (مورد پژوهی: بانکهای ایرانی) استاد راهنما: دکتر غلامعلی منتظر اسفندماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهدامچینی شیوهای از دزدی هویت الکترونیکی است که در آن از روشهای […]
پایان نامه:ارائه یک مدل برای طراحی سیستمهایی با قابلیت کاربری و اعتماد بالا
سیستمهایی با قابلیت کاربری بالا، کاربران را قادر میسازند تا سیستم جدید را به راحتی یاد بگیرند و به کاربرند. مزایای استفاده از اینگونه سیستمها موجب افزایش بهره وری و کارایی و کاهش هزینه آموزش، یادگیری و پشتیبانی از سیستم میشود. از طرفی شیوه طراحی و تکنیکهای استفاده شده در طراحی، اثر عمدهای در افزایش میزان اعتماد کاربران دارد. گر چه دانش مربوط به فاکتورهای انسانی و ارگونومی در مورد چگونگی طراحی رویه های اینگونه سیستم ها مهم است، ولی هنوز طراحی این سیستمها به درستی انجام نمیشود. به کار گیری طراحی مناسب، سیستمی با قابلیت کاربرد بالا تولید می کند و ریسک شکست سیستم را کاهش می دهد. در سالهای اخیر، تحقیقات زیادی در زمینه طراحی سیستمهای با قابلیت کاربری بالا و طراحی سیستمهای قابل اعتماد، به صورت جداگانه انجام شدهاست. اما کارهای کم رنگی در زمینه ترکیب این دو ویژگی انجام شدهاست. هدف از این تحقیق، بررسی چگونگی استفاده از ابزارها و تکنیکهای مختلف در زمینه طراحی سیستمهای با قابلیت کاربری و اعتماد بالا، میباشد. در مدلی که ارائه خواهد شد، ویژگیهای قابلیت کاربری، قابلیت اعتماد و نیازمندیهای کاربران، در نظر گرفته خواهد شد و استفاده کنندگان را برای در نظر گرفتن فاکتورهای مؤثر و روابط میان آنها، در جهت ترکیب و یکپارچه سازی پروسه مهندسی نیازمندیها، قابلیت اعتماد و قابلیت کاربری راهنمایی خواهد کرد.
کلمات کلیدی: قابلیت کاربری، قابلیت اعتماد، مهندسی نیازمندیها، امنیت