پایان نامه : بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان
موضوع:بررسی نقش بازاریابی داخلی بر رضایت مشتری درشعب بانک ملت استان خوزستان استاد راهنما:استاد مشاور: سال تحصیلی: ۱۳۹۱- ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده: ۱ فصل اول: کلیات پژوهش۱-۱ مقدمه ۳۱-۲ بیان مسأله ۳۱-۳ ضرورت تحقیق ۵۱-۴ اهداف تحقیق ۶۱-۵ سوالات تحقیق ۷۱-۶ فرضیه های […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا
دانشکده مدیریت – گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش: مالی عنوان: بررسی اثر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت مشتریان بانک سینا شعب شهر تهران استاد راهنما: دکتر محمد عباسی استاد مشاور: دکتر ناصر سنایی دشتی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه : بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه
واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانکهای خصوصی در استان اصفهان استاد راهنما: دکتر سیامک بهشتی استاد مشاور: دکتر مجید رستمی بشمنی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان استاد راهنما : جناب آقای دکتر مهدی باقری متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه رشته مدیریت: تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات
استاد مشاور: دکتر محمد فیضی متن پایان نامه : فهرست مطالب: چکیده فصل اول: کلیات ۱-۱- مقدمه ۱ ۱-۲- بیان مساله. ۲ ۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. ۳ ۱-۴- جنبه جدید و نوآوری تحقیق. ۴ ۱-۵- اهداف تحقیق. ۴ ۱-۶- سوالات تحقیق. ۵ ۱-۷- فرضیه های تحقیق. ۵ ۱-۸- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای […]