پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک
گرایش”بازرگانی داخلی “ عنوان: بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک( مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) استاد راهنما: جناب آقای دکتر علیرضا امیرکبیری استاد مشاور: سرکار خانم دکتر مینا جمشیدی اوانکی بهار۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه:تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر صنعت بانکداری همانند دیگر عرصه های خدمات و تجارت، هر روزه شاهد افزایش رقابت و حضور […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
پایان نامهی کارشناسی ارشد عنوان : بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبا مطالعه موردی: تنکابن گروه تخصصی: مدیریت بازرگانی رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی استاد راهنما: آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر پیمان نوری بروجردی […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازار یابی عنوان بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک رفاه استان زنجان ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه:بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
واحد ابهر دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت مالی عنوان بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه : بیمه ی دانا شهرستان ابهر) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکترموسی احمدی (در
فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه : طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی …
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله) – شرکت پخش و توزیع غذایی ارومیه استاد راهنما : جناب آقای دکتر شهرام جعفری پاییز ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) شروع چکیده : سازمانها برای پیروزی در میدان رقابت جهانی نیاز […]
پایان نامه: طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه در سالهای اخیر، انواع بنگاههای اقتصادی از شرکتهای کوچک تازه تأسیس تا شرکتهای […]
پایان نامه بازرگانی : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران (مطالعه موردی: شرکت بیمه ایران، استان گیلان) استاد راهنما: آقای دکتر مهدی فدایی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته: مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان رشت استاد راهنما: دکترمرحمت همت پور استاد مشاور: دکتر مسعود عموپور متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها
واحد رشت دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مدیریت دولتی عنوان رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها درسطح بانک های دولتی شهر رشت استاد راهنما جناب آقای دکتر محمدرضا آزادهدل استاد مشاور جناب آقای دکتر سعید باقرسلیمی متن پایان نامه […]
پایان نامه: طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان
پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات ( گرایش طراحی و تولید نرم افزار ) عنوان: طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله) – شرکت پخش و توزیع غذایی ارومیه استاد راهنما: جناب آقای دکتر شهرام جعفری متن پایان نامه : چکیده: […]
پایان نامه: بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
بیان مسئله: مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، ۱۳۸۶) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می […]