پایان نامه : شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری (مطالعه موردی :پرسنل صف مدیریت شعب بانک سپه منطقه مرکزی تهران) استاد راهنما : آقای دکتر محمّد طالقانی استاد مشاور : خانم […]
پایان نامه:تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان شهر تهران
دانشکده مدیریت پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان: تأثیر توانمندسازی ساختاری و روانشناختی بر مشتری مداری در شعب بانک پارسیان شهر تهران استاد راهنما: دکتر حمید جعفریه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه : بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان
گروه مدیریت پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت گرایش : بازرگانی بیمه عنوان : بررسی وضعیت مشتری مداری و عوامل موثر بر آن در بازار زنجان استاد راهنما: دکتر یدالله رجائی استاد مشاور: دکتر موسی احمدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه : بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه
واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان: بررسی تأثیر شرایط محیطی بر مشتری مداری و گرایش کارآفرینانه بانکهای خصوصی در استان اصفهان استاد راهنما: دکتر سیامک بهشتی استاد مشاور: دکتر مجید رستمی بشمنی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه : اثرات بررسی نقش تعدیل کنندگی رضایتمندی در ارتباط بین مشتری مداری و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت کسب و کار : مشتری مداری و اهمیت آن
گروه مدیریت کسب و کارموضوع:مشتری مداری و اهمیت آنرشته: مدیریت کسب و کار متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده:تحقیق با هدف آشنایی با مبانی واصول وراهکارهای […]
پایان نامه مشتری مداری و اهمیت آن
مشتری مداری و اهمیت آن رشته: مدیریت کسب و کار استاد راهنما: سرکار خانم سراجی سال تحصیلی: تابستان ۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول:کلیات تحقیق چکیده. هدف از تحقیق ضرورت از انجام تحقیق سواالت تحقیق. فصل دوم : ادبیات تحقیق مقدمه. تاریخچه مشتری مداری. تعریف مشتری انواع مشتریان. ۶ انواع مشتریان از نظر میزان رضایت. ۷ گروه […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
فصل اولکلیات پژوهش مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش[۱] است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا[۲] که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی[۳] ،۲۰۱۱). در سال های […]
پایان نامه: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
عنوان: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: دکتر محمد طالقانی اسفند ماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
واحد ارسنجان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، گروه اقتصاد پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد (M.Sc.) گرایش: اقتصاد کشاورزی عنوان: بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز و مرودشت) استاد راهنما: دکتر ابراهیم سری دیوشلی پاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
استاد راهنما: دکتر علی حمزه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی : شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین […]