پایان نامه : ارائه روش و معرفی ابزاری برای اشتراک پذیری و فروش الکترونیکی در شرکتهای گاز استانی ( مطالعه …
ارائه روش و معرفی ابزاری برای اشتراک پذیری و فروش الکترونیکی در شرکتهای گاز استانی ( مطالعه موردی شرکت گاز استان یزد) استاد راهنما: دکتر محمد قاسم زاده دی ماه ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده توسعه فناوری اطلاعات در برنامه اصلاح فرایندها، روشهای انجام کار و توسعه فناوری اداری […]
پایان نامه: ارائه روش و معرفی ابزاری برای اشتراک پذیری و فروش الکترونیکی در شرکتهای گاز استانی
عنوان: ارائه روش و معرفی ابزاری برای اشتراک پذیری و فروش الکترونیکی در شرکتهای گاز استانی (مطالعه موردی شرکت گاز استان یزد) استاد راهنما: دکتر محمد قاسم زاده متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول : مقدمه 2 ۱-۱ ی بر قوانین بکارگیری خدمات الکترونیک در سازمانها 4 ۱-۲ لزوم بکار گیری […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه رشته حقوق درباره:بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A رشته حقوق جزا و جرم شناسی عنوان : بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز (مورد مطالعه در شهرستان لردگان) بهار ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) «فهرست مطالب»چکیده: ۱فصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱-بیان مسئله: ۲۱-۲-اهمیت وضرورت انتخاب موضوع: ۴۱-۳-اهداف […]
پایان نامه:بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پروژه: بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست مطالب . ۰ ۱-۱- مقدمه. ۱۱-۲- بیان مساله. ۱۱-۳- اهمیت موضوع. ۲۱-۴- مدل تحقیق ۴۱-۵- اهداف ۴۱-۶- فرضیه های تحقیق ۵۱-۷- قلمرو تحقیق […]
پایان نامه:ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فصل اولکلیات تحقیق ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین: امروزه ما در عصری زندگی می […]
پایان نامه : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
(گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی شیرمحمدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
موضوع: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز) استاد راهنما: دکتر فیروز دیندار فرکوش بهمن ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبصفحه عنوانچکیده ۱فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱٫ بیان مساله ۳۱-۲٫ اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازار یابی عنوان بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک رفاه استان زنجان ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند …
گرایش مدیریت بازرگانی – بازاریابی عنوان : تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان » ( مورد کاوی : بانک ملی شهر رشت ) استاد راهنما : دکتر نرگس دل افروز زمستان ۹۳ (در فایل دانلودی […]
پایان نامه: شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه کسب و کار الکترونیکی به عنوان یکی از زیرمجموعه های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است.به طور کلی رویکرد سیاست اکثر موسسات تجاری در پذیرش و به کارگیری کسب و کار الکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی […]
پایان نامه:مطالعه تطبیقی تعهدات متعاملین در بیع الکترونیکی و سنتی
دانشکده حقوق و علوم سیاسی، گروه حقوق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش خصوصی عنوان: مطالعه تطبیقی تعهدات متعاملین در بیع الکترونیکی و سنتی استاد راهنما: دکتر امیرحمزه سالارزائی تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده. ۱فصل اول:کلیات تحقیق. ۲۱-۱- مقدمه. ۳۱-۲- بیان […]
پایان نامه: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : “بازاریابی” عنوان: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایتهای اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی استاد راهنما: دکتر افسانه ملکمی استاد مشاور: دکتر کامل کمالی زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب چکیده ۱ فصل […]