پایان نامه:بررسی رابطه نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار سهام و چولگی بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران
استاد راهنما: دکتر علی اصغر انواری رستمی استاد مشاور: دکتر خسرو منطقی شهریور ماه ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه:بررسی رابطه ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی و اقلام تعهدی جاری و غیرجاری و ارزش بازار سهام در بازار سرمایه …
تحقیق حاضر در راستای مبانی تئوریک مبحث بررسی ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی و اقلام تعهدی جاری و غیرجاری در بازار سرمایه ایران پرداخته است. تحقیق حاضر تحقیق توصیفی و پژوهشی کاربردی است. با توجه به قلمرو مکانی و زمانی، جامعه آماری پژوهش شامل شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از ۲۹/۱۲/۱۳۸۶ تا ۲۹/۱۲/۱۳۹۱ بوده و بدین ترتیب نمونه آماری دراین تحقیق، با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده بدون جایگذاری، ۶۳ شرکت می باشد. جهت بررسی تاثیر میان متغیرهای این تحقیق ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی، اقلام تعهدی جاری و غیرجاری به عنوان متغیر مستقل و ارزش بازار سهام به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شد و رابطه هر یک از این شاخص ها با یکدیگر مورد بررسی قرار گرفت. به این ترتیب شش فرضیه تدوین شد و داده های مرتبط جمع آوری شد. جهت بررسی فرضیه ها در این پژوهش از نرم افزار SPSS 18 استفاده شده است. هم چنین، جهت بررسی ارتباط میان متغیرهای این تحقیق که عبارت بودند از ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی، اقلام تعهدی جاری و غیرجاری و ارزش بازار سهام از آزمون رگرسیون خطی ساده و چندگانه و آزمون وی کرامر استفاده شد. با توجه به تجزیه و تحلیل های انجام شده بر روی متغیرها و شاخص های آنها دریافتیم که ارزش اطلاعاتی جریانات نقدی تاثیر معناداری بر ارزش بازار سهام دارد اما ارزش اطلاعاتی تعهدات جاری و غیرجاری تاثیر معناداری بر ارزش بازار سهام ندارد. علاوه بر این ارزش اطلاعاتی هریک از متغیرها مقایسه شد. در پایان تحقیق، ضمن ارائه تفصیلی نتایج و یافته ها، موارد مذکور جمع بندی شده و پیشنهادات کاربردی مرتبط با آن برای مدیران و کارشناسان و نیز ادامه و پی گیری تحقیقات مشابه در آینده ارائه شده است.
واژگان کلیدی: ارزش اطلاعاتی، جریان های نقدی، اقلام تعهدی جاری، اقلام تعهدی غیرجاری، ارزش بازار سهام
پایان نامه : بررسی تاثیر استراتژ های تقسیم سود سهام برروی ارزش بازار شرکت در شرکتهای پذیرفته شده …
استاد راهنما دکتر هاشم ولی پور استاد مشاور دکتر مسعود رودکی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهتحقیق حاضر به بررسی تاثیر استراتژ های تقسیم سود سهام برروی ارزش بازار شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته است. در این راستا، سه مدل ارزشیابی حقوق صاحبان سهام با گسترش مدل […]
پایان نامه رشته حسابداری : بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازاربابازده سهام باروش HML و …
دانشکده مدیریت گروه حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری عنوان: بررسی رابطه بین نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار و اندازه شرکت با بازده سهام با بهره گرفتن از روش HML و SMB در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه : ﺑﺮرﺳﻲ اﻧﻮاع ﻧﺎﻫﻨﺠﺎری ﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﻋﻤﻮﻣﻲ اوﻟﻴﻪ ﺳﻬﺎم در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان
رﺷﺘﻪ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ (ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﺎﻟﻲ) ﻋﻨﻮان ﺑﺮرﺳﻲ اﻧﻮاع ﻧﺎﻫﻨﺠﺎری ﻫﺎی ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ ﻋﺮﺿﻪ ﻋﻤﻮﻣﻲ اوﻟﻴﻪ ﺳﻬﺎم در ﺑﻮرس اوراق ﺑﻬﺎدار ﺗﻬﺮان اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﻛﺘﺮ رﺿﻮان ﺣﺠﺎزی اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﻛﺘﺮ ﻋﻠﻲ رﺣﻤﺎﻧﻲ ﭼﻜﻴﺪه اﺻﻄﻼح ﻋﺮﺿﻪ ﻋﻤﻮﻣﻲ اوﻟﻴﻪ ﻋﺒﺎرت اﺳﺖ از اﻳﻦ ﻛﻪ ﻳﻚ ﺷﺮﻛﺖ ﺑﺮای اوﻟﻴﻦ ﺑﺎر در ﻃﻮل دوران ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﺧﻮد اﻗﺪام ﺑﻪﻋﺮﺿﻪ ﺳﻬﺎم […]
پایان نامه : مطالعه رابطه بین شاخصهای اندازهگیری نقدشوندگی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
گرایش – مالی عنوان: مطالعه رابطه بین شاخصهای اندازهگیری نقدشوندگی با بازده سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران استاد راهنما: دکتر فرهاد شاهویسی بهمن ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب: صفحه چکیده ۱ فصل اول) کلیات تحقیق ۲ ۱-۱ مقدمه ۳ ۱-۲ بیان مسأله ۴ […]
پایان نامه :ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران – شعبه مطهری از دیدگاه مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)۱-۱- مقدمهمطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است. حاکی از آن است که […]
پایان نامه درباره بازاریابی
فصل اول :کلیات طرح چکیدهبه طور کلی بازاریابی علمی، در میان بانک های ایران واژه جدیدی است. چرا که بازاریابی زمانی ضرورت پیدا می کند که سازمان با محیطی رقابتی مواجه گردد، صنعت بانکداری ایران در دهه اخیر با تغییرات و تحولاتی در عرصه مقررات زدایی، شروع فعالیت موسسات اعتباری و بانک های خصوصی، تکنولوژی های […]
پایان نامه : پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش مالی پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی استاد راهنما: آقای دکتر عزت ا. اصغری زاده استاد مشاور : آقای دکتر سید محمود حسینی بهمن ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]
پایان نامه:نقش مدیریت ریسک مالی بر ارزش شرکت ها
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده ارزش گذاری یکی از موضوعات اساسی در حوزه مدیریت مالی و سرمایه گذاری است . این تحقیق […]
پایان نامه : بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتهای پذیرفته …
استاد راهنما: دکتر امید پور حیدری استاد مشاور : دکتر محمد رضا پور علی لاکلایه تابستان ۱۳۹۰ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : رابطه بین روش های تامین مالی (سودانباشته، انتشار سهام و استقراض)و بازده سهام شرکت های پذیرفته شده برحسب …
دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسیارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: مالی عنوان: رابطه بین روش های تامین مالی (سودانباشته، انتشار سهام و استقراض)و بازده سهام شرکت های پذیرفته شده برحسب نوع صنعت و اندازه شرکت در بورس اوراق بهادار تهران استاد راهنما: دکتر ابراهیم چیرانی […]
پایان نامه:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
گروه آموزشی مدیریت پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی موضوع : تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند استاد راهنما: خانم دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: آقای دکتر مراد رضایی دیزگاه تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]