پایان نامه:بررسی روابط متقابل میان اجزای سرمایه های فکری(سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری،سرمایه مشتری) واثرات این سرمایه ها فکری بر عملکرد سازمانی …
استاد راهنما: زمستان ۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)مقدمه با ورود به اقتصاد دانشی،دانش در مقایسه با سایر عوامل تولید مانند […]
پایان نامه:بررسی حقوقی تعامل کارگزار و مشتری (اصیل) در بورس
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی عنوان: بررسی حقوقی تعامل کارگزار و مشتری (اصیل) در بورس بهار ۱۳۹۵ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده ۱ ۱-۱-مقدمه ۳۱-۲-بیان مسئله ۴۱-۳-سوالات ۴۱-۴-فرضیات پژوهش ۵۱-۵- ضرورت انجام تحقیق ۵۱-۶-پیشینه تحقیق ۶۱-۷-اهداف ۸۱-۸- روش تحقیق ۹۱-۹- ساختار پژوهش ۱۰ ۲-۱-کلیات […]
پایان نامه: بانکهای سرمایه گذاری و ابزار مشتقه و مهندسی مالی
مدیریت امور اداری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده:در مباحث سرمایه گذاری و مدیریت مالی استفاده از ابزارهای مالی امری […]
پایان نامه : بررسی اثرات سرمایه های فکری بر عملکرد سازمانی شعب بانک ملت استان تهران
استاد راهنما: جناب آقای دکتر عباس منوریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر آرین قلی پور (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه : بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول) استادراهنما: دکتر بابک جمشیدی نوید استادمشاور: دکتر فرشید نمامیان بهمن ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱فصل اول: کلیات پژوهش ۲۱-۱ مقدمه ۳۱-۲ بیان مسئله ۴۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش ۵۱-۴ اهداف […]
پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه:بررسی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری
۱-۱ بیان مسأله نظر به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و تغییرات مداوم محیط رقابت، سازمان ها تخصصی تر و پیچیده تر شده و بقاءشان در این محیط مشکل تر می شود. همچنین، با توجه به اینکه نیروهای انسانی هر سازمانی، سرمایه اصلی آن بوده و باعث رسیدن سازمان به اهدافش می شوند، داشتن […]
پایان نامه:تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر صنعت بانکداری همانند دیگر عرصه های خدمات و تجارت، هر روزه شاهد افزایش رقابت و حضور […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه:تاثیر سیستمهای حسابداری مدیریت بر سرمایه های فکری در سازمان تامین اجتماعی
عنوان: تاثیر سیستم های حسابداری مدیریت بر سرمایه های فکری در سازمان تامین اجتماعی استاد راهنما: دکتر علی اصغر لطفی استاد مشاور: دکتر شاهرخ اسمی زمستان۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه:تأثیر سرمایه فکری در کاهش احتمال وقوع آشفتگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد « M.A » گرایش حسابداری عنوان : تأثیر سرمایه فکری در کاهش احتمال وقوع آشفتگی مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران استاد راهنما : دکترخسرو فغانی ماکرانی استاد مشاور : دکتر مجتبی مشدئی زمستان ۹۲ […]
پایان نامه : مطالعه تاثیر سرمایه فکری به عنوان ابزار مدیریت دانش برعملکرد مالی صنعت بانکداری (مطالعه موردی …
(مدیریت صنعتی – مالی) عنوان: مطالعه تاثیر سرمایه فکری به عنوان ابزار مدیریت دانش برعملکرد مالی صنعت بانکداری (مطالعه موردی بانک پارسیان) استاد راهنما: سرکار خانم دکتر پروانه گلرد استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابوتراب علیرضایی اسفند۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه : شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : شناسایی و اولویّت بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی کارکنان در راستای مشتری مداری (مطالعه موردی :پرسنل صف مدیریت شعب بانک سپه منطقه مرکزی تهران) استاد راهنما : آقای دکتر محمّد طالقانی استاد مشاور : خانم […]