دانلودایان نامه ارشد: تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری(مطالعه موردی: کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان) استاد راهنما: دکتر روح الله علیخان گرگانی متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بیمه عنوان : تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
پایان نامه : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند (مورد مطالعه: صنعت موبایل استان گیلان) استاد راهنما: جناب دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه: بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک …
دانشکده مدیریت گروه بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک B2C (مطالعه موردی: لوازم و تجهیزات پزشکی) استاد راهنما : دکتر رسول عباسی متن پایان نامه : فهرست مطالب: چکیده: ۱ فصل اول: […]
پایان نامه:بررسی رابطه بین هوش هیجانی با اعتماد سازمانی در مدیران دبیرستان های شهر کرمانشاه
۱-۲ بیان مسأله.۱۲ ۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش۱ ۱ ۱-۴ اهداف پژوهش. ۱۶ ۱-۵ سؤالات پژوهش۱۶ ۱-۶ فرضیه های پژوهش۱۷۱-۷ تعریف مفاهیم پژوهش.۱۸۱-۷-۱ تعاریف نظری۱۸۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی.۱۸ فصل دوم: پیشینه و ادبیات پژوهش۲-۱ مقدمه.۲۱ ۲-۲ پیشینه نظری۲۱۲-۲-۱ هوش هیجانی.۲۱۲-۲-۱-۱ تعاریف هوش هیجانی۲۵۲-۲-۱-۲ ابعاد هوش هیجانی.۲۷۲-۲-۱-۳ مقایسه هوش هیجانی وبهره هوشی۳۰۲-۲-۱-۴ مدلها و نظریه های هوش […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه:تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود
عنوان : تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود استاد راهنما : دکتر بیژن شفیعی (در فایل دانلودی
نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه:بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان با توجه به سابقه خدمت و سطح تحصیلات در …
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدههدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان با توجه به سابقه خدمت و سطح تحصیلات در […]
پایان نامه : بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر بیش اعتمادی مدیران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق …
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته حسابداری عنوان: بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر بیش اعتمادی مدیران شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
فصل اولکلیات پژوهش مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش[۱] است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا[۲] که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی[۳] ،۲۰۱۱). در سال های […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : رابطه بین ادراک از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به اعتماد به مدیر در …
گروه آموزشی مدیریت دولتی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت دولتی گرایش منابع انسانی عنوان: رابطه بین ادراک از عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به اعتماد به مدیر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان استاد راهنما: دکتر مراد رضایی دیزگاه تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی […]
پایان نامه : رابطه بین مدیریت مشارکتی و اعتماد با توجه به رهبری خدمتگزار
عنوان : رابطه بین مدیریت مشارکتی و اعتماد با توجه به رهبری خدمتگزار در ادارات امور مالیاتی استان گیلان استاد راهنما : دکتر مراد رضایی دیزگاه استاد مشاور : دکتر فرزین فرحبد زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه: تاثیر هوش هیجانی و اعتماد بر عملکرد کارکنان در صنعت بیمه
واحد رشت دانشکده تحصیلات تکمیلی – گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A» گرایش: مدیریت بیمه عنوان تاثیر هوش هیجانی و اعتماد بر عملکرد کارکنان در صنعت بیمه (مورد مطالعه: استان گیلان) استاد راهنما دکتـر بهروز فتحی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]