پایان نامه : بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بااستفاده ازمدلEFQM(مطالعه موردی ادارات مرکزی بانک ملی ایران)
دانشکده مدیریت – گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت دولتی گرایش : “مالی “ عنوان:بررسی عوامل چالشی درپایش عملکرد سازمانی بااستفاده ازمدلEFQM(مطالعه موردی ادارات مرکزی بانک ملی ایران) استاد راهنما : جناب آقای دکتر رضایی زاده استاد مشاور : جناب آقای دکتر امیران […]
پایان نامه:بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران )
عنوان : بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران ) (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالب۲ -۱- […]
پایان نامه : پایان نامه بهبود عملکرد سازمان ( شرکت آب و فاضلاب منطقه ای از تهران )
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب۲ -۱- ضرورت تحقیق ۶۱- اهداف تحقیق ۸۴- ۱- فرضیه های تحقیق ۸فرضیه ها ۸۵- ۱- قلمرو مکانی تحقیق ۹موضوع فعالیت شرکت
[…]
پایان نامه : بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری (مورد مطالعه: سازمان ملی استاندارد ایران) استاد راهنما: جناب آقای دکتر یداله رجایی استاد مشاور: جناب آقای دکترآرش حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه […]
پایان نامه:ارزیابی کارآیی زنجیره ی تأمین با استفاده از روش تحلیل پوششی دادههای فازی و مدل کارت امتیازی متوازن
زنجیرهیتأمین مجموعهای از تأمینکنندگان، تولیدکنندگان، توزیعکنندگان و مشتریان است که ارتباط منطقی بین آنها را نشان میدهد. ارزیابی عملکرد نقش مهمی را در مدیریت زنجیره تامین ایفا میکند. تحلیل پوششی دادهها نیز روشی ناپارامتری بر پایهی برنامهریزی خطی است که عملکرد واحدهای مختلف تصمیمگیری را نسبت به هم میسنجد. این روش میتواند ورودیها و خروجیهای چندگانه داشته باشد. برای ارزیابی عملکرد زنجیرهیتأمین، معیارهای متفاوتی را میتوان در نظر گرفت. کارت امتیازی متوازن شاخص های خود را به چهار چشم انداز مالی؛ فرآیندها؛ مشتری و یادگیری و رشد نیروی انسانی توسعه داده و به دنبال ایجاد توازنی بین اهداف مالی به عنوان نتیجه عملکرد گذشته (شاخص های گذشته نگر) و سه شاخص دیگر(شاخص های آیند ه نگر) است. در این پژوهش یک مدل تلفیقی تحلیل پوششی داده های فازی و کارت امتیازی متوازن ارائه گردیده است که بر اساس آن ورودی ها و خروجی ها از کارت امتیازی متوازن استخراج شده اند. ارزیابی عملکرد نیز توسط مدل تحلیل پوششی داده های فازی صورت پذیرفته است. در نهایت نیز کاربرد مدل مذکور برای زنجیره های تأمین در یکی از صنایع کشور مورد بررسی و پیاده سازی قرار گرفته است.
پایان نامه مدیریت اجرایی: الگوی تعالی سازمانی و سرآمدی و تاثیر آن بر سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
پایان نامه د وره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی (گرایش استراتژیک) موضوع: الگوی تعالی سازمانی و سرآمدی و تاثیر آن بر سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران استاد راهنما: دکتر شهاب الدین شمس استاد مشاور: دکتر مهرداد مدهوشی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]