پایان نامه: ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی. (شرکت لبنیاتی کاله ) استاد راهنما : دکترحسین عابدی استاد مشاور: دکتر ایرج ساعی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی
بررسی رابطه فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکتهای تولیدی (مطالعه موردی؛ شرکت آرتاویلتایر اردبیل) رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری
دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت بازرگانی << MA >> پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد گرایش: بین الملل عنوان : بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی : خرید اینترنتی از سایت دیجی کالا) استاد راهنما : جناب آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور : […]
پایان نامه: باز شناخت نقش ادراک ذهنی در تعریف ساختار شهر
دانشکده هنر و معماری/ گروه شهرسازی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش: طراحی شهری عنوان : باز شناخت نقش ادراک ذهنی در تعریف ساختار شهر (نمونه موردی، شهر کرمان) استاد راهنما: خانم دکتر غزال کرامتی استاد مشاور: خانم دکتر الهام امینی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه […]
پایان نامه : بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری (مورد مطالعه: سازمان ملی استاندارد ایران) استاد راهنما: جناب آقای دکتر یداله رجایی استاد مشاور: جناب آقای دکترآرش حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه […]
پایان نامه : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
گروه : مدیریت بازرگانی (گرایش داخلی) پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد«M.A.» موضوع: بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری (مطالعه موردی شرکت لبنیات مانیزان اسلام آباد غرب) استاد راهنما: دکترعلی فلاحتی استاد مشاور: دکتر جعفر پویامنش (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه: بررسی و تحلیل محتوای نرم افزارهای آموزش درس ریاضی موجود در بازار از دیدگاه رویکرد یادگیری فعال و ساخت …
دکتر حسین مهدی زاده
پایان نامه: بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
عنوان: بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی) استاد راهنما: دکتر تورج صادقی استاد مشاور: آقای محمدقاسم عاقل (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی
دکتر عبد الوهاب پور قاز
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده […]
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”MA “ رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE مطالعه موردی (خودرو مرسدس بنز در شهر تهران سال ۱۳۹۳) استاد راهنما: دکتر سید حبیب مکتبی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه بازرگانی : تاثیر کیفیت خدمات ارایه شده اداره کل گمرکات استان گیلان
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین الملل عنوان: تاثیر کیفیت خدمات ارائه شده اداره کل گمرکات استان گیلان بر میزان رضایتمندی شرکتهای مرتبط استاد راهنما: دکتر مسعود عموپور راسته کناری متن پایان نامه : […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان: بررسی رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان های خدماتی (مورد مطالعه: بانک های ملی و سپه استان گیلان) استاد راهنما: دکتر […]