پایان نامه:های مایع سازی گاز مایع طبیعی و مباحث مطرح شده در خصوص ورود ایران به بازار تجارت LNG
چکیده ایران به عنوان دومین دارنده ذخایر گاز طبیعی در دنیا و با برخورداری از موقعیت خاص جغرافیایی و قرارگرفتن بین دو قطب عمده مصرف انرژی در دنیا (آسیای جنوب شرقی و اروپا) از پتانسیل های ویژهای برای صادرات گاز برخوردار است و این در حالی است که با توجه به پیشرفت های اخیر صنعت […]
پایان نامه : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فصل یک مقدمه کارنامه حیات بشری مملوء از ابداع فناوری های متعددی […]
پایان نامه رشته حقوق:رژیم حقوقی حاکم بر تجارت نفت و گاز با تاکید بر منشور انرژی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی گرایش حقوق خصوصی عنوان رژیم حقوقی حاکم بر تجارت نفت و گاز با تاکید بر منشور انرژی استاد راهنما دکترسید عسکری حسینی مقدم استاد مشاور دکترسیدمهدی احمدی زمستان۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده:ایران با در اختیار داشتن […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر میزان صادرات از دیدگاه صادرکنندگان با توجه به امیخته بازاریابی
مقدمهبیشتر منابع تامین درآمدهای ارزی، حاصل از صدور یک کالا (نفت) است، که درآمد حاصله از آن صرف سرمایه گذاری در تکنولوژیهای جدید و افزایش توان تولید می شود. با توجه به وجود چنین شرایطی اگر اقتصادی دچار آسیب پذیری شود برنامه های توسعه اقتصادی با مشکل مواجه می شود، نتیجه اینکه برای رهای از […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه:تحلیل و بررسی ادغام وتجزیه شرکتها درلایحه جدید قانون تجارت ومقایسه آن باقوانین فعلی تجاری
گرایش: خصوصی موضوع پایان نامه: تحلیل و بررسی ادغام وتجزیه شرکتها درلایحه جدید قانون تجارت ومقایسه آن باقوانین فعلی تجاری استاد راهنما: دکتر هیبت الله نژندی منش استاد مشاور: دکتر امید قاسمی سال تحصیلی: ۱۳۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان.صفحهچکیده:.۱فصل اول: مقدمه۲فصل دوم: کلیات.۹بخش نخست: مفهوم وماهیت ادغام وتجزیه ازدیدگاه […]
پایان نامه:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تسهیل تجارت قانونی
دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش: بین الملل عنوان: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر تسهیل تجارت قانونی استاد راهنما: دکتر حمیدرضا علیپور (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : ” بازاریابی “ عنوان: بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات استاد راهنما: دکتر محمد رضا کاباران زاد قدیم بهار ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه درباره بازاریابی
فصل اول :کلیات طرح چکیدهبه طور کلی بازاریابی علمی، در میان بانک های ایران واژه جدیدی است. چرا که بازاریابی زمانی ضرورت پیدا می کند که سازمان با محیطی رقابتی مواجه گردد، صنعت بانکداری ایران در دهه اخیر با تغییرات و تحولاتی در عرصه مقررات زدایی، شروع فعالیت موسسات اعتباری و بانک های خصوصی، تکنولوژی های […]
پایان نامه : پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش مالی پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی استاد راهنما: آقای دکتر عزت ا. اصغری زاده استاد مشاور : آقای دکتر سید محمود حسینی بهمن ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
(گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی شیرمحمدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
گرایش مدیریت بازاریابی عنوان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل ( مطالعه موردی بانک ملت شهر تهران ) استاد راهنما: دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]