پایان نامه : بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
گرایش: بازاریابی عنوان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه) استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور دکتر سیدرضا هاشمی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست عنوان. صفحه چکیده.۱ فصل اول […]
پایان نامه :ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران – شعبه مطهری از دیدگاه مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)۱-۱- مقدمهمطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است. حاکی از آن است که […]
دانلودایان نامه ارشد: تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری در ایجاد وفاداری نام تجاری(مطالعه موردی: کلیه مشتریان بیمه ایران استان گیلان) استاد راهنما: دکتر روح الله علیخان گرگانی متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش :بیمه عنوان : تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
پایان نامه :مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی
عبدالحمید صفایی قادیکلایی استاد مشاور حسنعلی آقاجانی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر گذشته به دلایل متعددی نظیر فزونی تقاضا […]
پایان نامه: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان البرز استاد راهنما دکتر محمدرضا آزاده دل تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه:بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
واحد ابهر دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت مالی عنوان بررسی رابطه ی کیفیت خدمات
بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه : بیمه ی دانا شهرستان ابهر) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکترموسی احمدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه: ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده ادبیات علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش: برنامه ریزی شهری عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان «مطالعه موردی: شرکت ایرانسل منطقه بابل» استاد راهنما : دکتر علی نوری کرمانی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست […]
پایان نامه: بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
واحد ارسنجان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، گروه اقتصاد پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد (M.Sc.) گرایش: اقتصاد کشاورزی عنوان: بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز و مرودشت) استاد راهنما: دکتر ابراهیم سری دیوشلی پاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست […]
پایان نامه:بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران
دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، گروه اقتصاد پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد (M.Sc.) گرایش: اقتصاد کشاورزی عنوان: بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز و مرودشت) استاد راهنما: دکتر ابراهیم سری دیوشلی پاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده ۱فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه. ۳۱-۲-ضرورت مطالعه. […]
پایان نامه: بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت …
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی (M.A) موضوع: بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت بهره برداری نفت وگازآغاجاری ) استاد راهنما : استاد مشاور: سال تحصیلی: ۱۳۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه : ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان «مطالعه موردی: شرکت ایرانسل منطقه بابل»
دانشکده ادبیات علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) گرایش: برنامه ریزی شهری عنوان : ارزیابی کیفیت خدمات شبکه مخابرات و رضایت مندی شهروندان «مطالعه موردی: شرکت ایرانسل منطقه بابل» استاد راهنما : دکتر علی نوری کرمانی تابستان۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده پایان نامه (شامل خلاصه، […]
پایان نامه : بررسی کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاه شیراز با استفاده از مدل لیب کوال
بررسی کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاه شیراز با بهره گرفتن از مدل لیب کوال استاد راهنما دکتر هاجر ستوده دی ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده هدف این پژوهش بررسی کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاه شیراز با بهره گرفتن از مدل لیب کوال بوده است. به این منظور وضعیت […]
پایان نامه: بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی
دکتر عبد الوهاب پور قاز