پایان نامه:بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به …
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱) مقدمه : ۲۱-۲) بیان مساله تحقیق : ۳۱-۳)سوالات فرعی: […]
پایان نامه : عوامل موثر بر نگرش و نیت استفاده از فناوری اطلاعات در ارائه خدمات رزرو اینترنتی در صنعت هتل …
عنوان: عوامل موثر بر نگرش و نیت استفاده از فناوری اطلاعات در ارائه خدمات رزرو اینترنتی در صنعت هتل داری استان گیلان استاد راهنما: خانم مریم حسن زاده تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
گرایش مدیریت بازاریابی عنوان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل ( مطالعه موردی بانک ملت شهر تهران ) استاد راهنما: دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه: بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد قصدو بروز رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان و کاربران
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده فارسی ۱ فصل اول:کلیات تحقیق بیان مساله تحقیق ۵ هدف های […]
پایان نامه: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : “بازاریابی” عنوان: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایتهای اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی استاد راهنما: دکتر افسانه ملکمی استاد مشاور: دکتر کامل کمالی زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب چکیده ۱ فصل […]
پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) -۱ مقدمه امروزه مشتریان انتظارات زیادی از بانکها برای ارائه خدمات متنوع دارند. آنها سطوح جدیدی از آسایش و انعطافپذیری همراه با قدرت […]
پایان نامه : ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
(ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ آﺳﯿﺎ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن ) اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﮐﺘﺮ ﯾﺪا. رﺟﺎﺋﯽ اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﺎﺑﺪی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
(مطالعه موردی کاربران بانکداری اینترنتی، بانک ملت استان زنجان) استاد راهنما دکتر حسن رنگریز استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل […]
پایان نامه : بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
گرایش: بازاریابی عنوان: ” بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد “ استاد راهنما: دکتر علیرضا امیرکبیری استاد مشاور: دکتر محمد طاهری روزبهانی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی
پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی استاد راهنما: دکتر محمود یحیی زاده فر استاد مشاور: دکتر میثم شیرخدایی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل […]
پایان نامه: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی فناوری اطلاعات موضوع: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی استاد راهنما اول: دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: مهندس حامد فضلاللهتبار متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱ ۱-۱ مقدمه. ۲ ۱-۲ ضرورت تحقیق ۶ ۱-۳ اهداف […]
پایان نامه: ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
اساتید راهنما: دکتر بابک شیرازی دکتر ایرج مهدوی استاد مشاور: دکتر حسین مومنی متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱-۱: مقدمه ۲ ۱-۲: بیان مسئله ۳ ۱-۳: هدف تحقیق ۴ ۱-۴: اهمیت تحقیق . ۶ ۱-۵: ساختار تحقیق ۷ فصل دوم: پیشینه و مفاهیم تحقیق ۲-۱: مبانی نظری. ۱۰ […]
پایان نامه: شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان و ارائه راهکارهای گوناگون
متن پایان نامه : فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه امروزه مشتریان انتظارات زیادی از بانکها برای ارائه خدمات متنوع دارند. آنها سطوح جدیدی از آسایش و انعطافپذیری همراه با قدرت و سهولت استفاده از محصولات و خدمات مدیرت مالی را خواستار هستند که بانکداری سنتی قادر به ارائه این خدمات در این سطح نمیباشد(تن […]