پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
فصل اولکلیات پژوهش مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش[۱] است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا[۲] که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی[۳] ،۲۰۱۱). در سال های […]
پایان نامه: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
عنوان: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: دکتر محمد طالقانی اسفند ماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) ” گرایش بازاریابی” عنوان: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
استاد راهنما: دکتر علی حمزه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده
پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
فصل اولکلیات پژوهش مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش[۱] است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا[۲] که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی[۳] ،۲۰۱۱). در سال های […]
پایان نامه: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
عنوان: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: دکتر محمد طالقانی اسفند ماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) ” گرایش بازاریابی” عنوان: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
استاد راهنما: دکتر علی حمزه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی : شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین […]
پایان نامه : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی استان زنجان استاد راهنما دکتر حسن رنگریز استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) رشته: مدیریت بازرگانی عنوان: بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان اردبیل) استاد راهـنما: دکتر خیراله سربلند استاد مشاور: دکتر حمیدرضا علیپور متن پایان […]
پایان نامه: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی فناوری اطلاعات موضوع: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی استاد راهنما اول: دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: مهندس حامد فضلاللهتبار متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱ ۱-۱ مقدمه. ۲ ۱-۲ ضرورت تحقیق ۶ ۱-۳ اهداف […]
پایان نامه: تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار
عنوان: تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) استاد راهنما: دکتر علی حمزه متن پایان نامه : چکیده: امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت هر کسب و کاری می باشد. از […]
پایان نامه: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
عنوان: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیک های وب کاوی استاد راهنما: دکتر غلامحسین دستغیبی فرد متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول ۱ ۱- مقدمه ۲ ۱-۱- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری ۳ ۱-۲- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری در […]
پایان نامه: بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
بیان مسئله: مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، ۱۳۸۶) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می […]
پایان نامه استراتژیک: بررسی نقش واسطه ای شایستگی
تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی : شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین […]
پایان نامه : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی استان زنجان استاد راهنما دکتر حسن رنگریز استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) رشته: مدیریت بازرگانی عنوان: بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی (مطالعه موردی: شهرستان اردبیل) استاد راهـنما: دکتر خیراله سربلند استاد مشاور: دکتر حمیدرضا علیپور متن پایان […]
پایان نامه: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی فناوری اطلاعات موضوع: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی استاد راهنما اول: دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: مهندس حامد فضلاللهتبار متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱ ۱-۱ مقدمه. ۲ ۱-۲ ضرورت تحقیق ۶ ۱-۳ اهداف […]
پایان نامه: تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار
عنوان: تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) استاد راهنما: دکتر علی حمزه متن پایان نامه : چکیده: امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت هر کسب و کاری می باشد. از […]
پایان نامه: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
عنوان: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیک های وب کاوی استاد راهنما: دکتر غلامحسین دستغیبی فرد متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول ۱ ۱- مقدمه ۲ ۱-۱- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری ۳ ۱-۲- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری در […]
پایان نامه: بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
بیان مسئله: مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، ۱۳۸۶) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می […]