پایان نامه: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسینی استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)
دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه) استاد راهنما:خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر بابک جمشیدی نوید شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه:بررسی جاذبههای گردشگری دهستان های رودبار الموت غربی و تاثیر آن در توریسم استان قزوین
موضوع: بررسی جاذبههای گردشگری دهستان های رودبار الموت غربی و تاثیر آن در توریسم استان قزوین استاد راهنما: دکتر نصراله فلاح تبار استاد مشاور: دکترمجید ولی شریعت پناهی نیمسال دوم ۹۲-۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان صفحه چکیدهمقدمه فصل اول : طرح تحقیق۱-۱ – بیان مسئله. ۶۱-۲-اهمیت وضرورت انجام […]
پایان نامه: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : “بازاریابی” عنوان: بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایتهای اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی استاد راهنما: دکتر افسانه ملکمی استاد مشاور: دکتر کامل کمالی زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب چکیده ۱ فصل […]
پایان نامه : بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
در جذب مشتریان استاد محترم: جناب آقای مهندس هادی زاده بهار ۱۳۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) […]
پایان نامه: مطالعه نقش شبکه های اجتماعی در ارتباطات پویا و مفید بین پژوهشگران و مردم و دانشگاه ها
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی (M.A) عنوان: مطالعه نقش شبکه های اجتماعی در ارتباطات پویا و مفید بین پژوهشگران، مردم و دانشگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه) استاد راهنما: دکتر فرشید نمامیان (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه: بهینه سازی خوشه ها با استفاده از الگوریتم های تکاملی برای شخصی سازی وب
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مهندسی کامپیوتر گرایش: نرمافزار عنوان پایان نامه: بهینه سازی خوشه ها با بهره گرفتن از الگوریتم های تکاملی برای شخصی سازی وب استاد راهنما: دکتر محمد کریم سهرابی استاد مشاور: دکتر فرزین یغمایی فهرست مطالب: چکیده ۱ فصل اول. ۲ ۱-۱-مقدمه. ۳ ۱-۲-تعریف مسئله ۴ ۱-۳-اهمیت و ضرورت تحقیق. ۵ […]
پایان نامه: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک های …
عنوان: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیک های وب کاوی استاد راهنما: دکتر غلامحسین دستغیبی فرد متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول ۱ ۱- مقدمه ۲ ۱-۱- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری ۳ ۱-۲- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری در […]