پایان نامه : نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد …
دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A.” (مدیریت بازرگانی – گرایش بین الملل) عنوان: نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد کاوی نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو) استاد راهنما: دکتر نادر محقق استاد مشاور: دکتر عبدا. نعامی (شهریور ۱۳۹۳) (در فایل دانلودی […]
پایان نامه: شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
فصل اول کلیات پژوهش ۱-۱- مقدمه کسب و کار الکترونیکی به عنوان یکی از زیرمجموعه های فن آوری اطلاعات و ارتباطات در دهه گذشته رشد بالایی را تجربه کرده است.به طور کلی رویکرد سیاست اکثر موسسات تجاری در پذیرش و به کارگیری کسب و کار الکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی […]
پایان نامه: شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای …
شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای اقتصادی و اساتید دانشگاههای خوزستان استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : شناسایی عـوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه …
موضوع:شناسایی عـوامل موثر بر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاه های اقتصادی و اساتید دانشگاه های خوزستان استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : فهرست مطالبعنوان صفحهچکیـده ۱ فصل اول:کلیات تحقیق۱-۱-مقـدمه ۳۱-۲- بیان مساله تحقیق ۳۱-۳-اهمیت […]
پایان نامه: بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
بیان مسئله: مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، ۱۳۸۶) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می […]
پایان نامه:هوشمند سازی سیستم های مقابله الکترونیکی (ECM) در جنگ الکترونیک با استفاده از شبکه های عصبی
دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.SC” مهندسی برق – الکترونیک عنوان : هوشمند سازی سیستم های مقابله الکترونیکی (ECM) در جنگ الکترونیک با بهره گرفتن از شبکه های عصبی استاد راهنما : دکتر امیر منصور پزشک استاد مشاور : دکتر هوشنگ امین الهی بهمن ۱۳۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه : بررسی نقش گمرک الکترونیک برتوسعه صادرات از دیدگاه کارشناسان و صادر کنندگان
استادراهنما: جناب آقای مهندس سهل آبادی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم ب
ریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهجهانی شدن بازار ها، یکپارچگی اقتصاد جهانی، رقابت شدید، عدم اطمینان، […]
پایان نامه : بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)
دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه) استاد راهنما:خانم دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر بابک جمشیدی نوید شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : تأثیر به کارگیری روش شبیهسازی در محیط ساختنگرایی بر خلاقیت دانشآموزان در درس ریاضی پایه اول متوسطه اول
پایاننامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تکنولوژی آموزشی (M.A) عنوان: تأثیر به کارگیری روش شبیهسازی در محیط ساختنگرایی بر خلاقیت دانشآموزان در درس ریاضی پایه اول متوسطه اول استاد راهنما: دکتر محمدجواد کرم افروز تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده ۱فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱٫ مقدمه ۳۱-۲٫ بیان […]
پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه: بررسی میزان و عوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراه های اطلاعاتی با تاکید بر نقش …
گرایش: تحقیق در ارتباطات عنوان: بررسی میزان وعوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراه های اطلاعاتی با تاکید بر نقش اینترنت استاد راهنما: دکترعبدالرضا شاه محمدی استاد مشاور: دکتر حسن درزیان رستمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب:فصل اول: کلیات تحقیق. ۱بیان مساله(تعریف موضوعی تحقیق). ۲قلمرو زمانی تحقیق۳قلمرو تحقیق ۳اهمیت، […]
پایان نامه : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
(گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی شیرمحمدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]