پایان نامه:بررسی رابطه رضایتمندی زناشویی با رضایت شغلی و سلامت عمومی بین کارکنان بانک ملت
استاد مشاور دکتر کیوان کاکابرایی بهار ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده : ۱فصل یکم ۲کلیات پژوهش ۲مقدمه ۳بیان مسئله ۵اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۷اهداف پژوهش ۹هدف اصلی ۹اهداففرعی ۹فرضیههای تحقیق ۹تعاریف مفهومی و عملیاتی ۹الف ) تعاریف مفهومی ۱۰ب) تعاریف عملیاتی ۱۰فصل دوم […]
پایان نامه : طراحی سرای سالمندان شهر ایلام بارویکردرضایتمندی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددررشته مهندسی معماری(M.A ) عنوان: طراحی سرای سالمندان شهر ایلام بارویکردرضایتمندی استاد راهنما: دکتر عبدالحمیدقنبران استادمشاور یا استادان مشاور: ۱- دکتر ابراهیم مرادی ۲-دکتر محمد شوهانی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح
گروه تخصصی مدیریت رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین عابدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]
پایان نامه:بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
واحد ابهر دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت مالی عنوان بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه : بیمه ی دانا شهرستان ابهر) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکترموسی احمدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن) اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﺎﺑﺪی اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﮐﺘﺮ ﻓﺮﯾﺪ ﻋﺴﮕﺮی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
واحد ارسنجان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، گروه اقتصاد پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد (M.Sc.) گرایش: اقتصاد کشاورزی عنوان: بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز و مرودشت) استاد راهنما: دکتر ابراهیم سری دیوشلی پاییز ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست […]
پایان نامه: بررسی و رتبه بندی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایتمندی مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی اداره …
استاد راهنما: استاد مشاور: پاییز و زمستان ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرستچکیده تحقیق: ۷فصل اول […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها
بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها (وابسته به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران) استاد راهنما: دکتر ابوالفضل تاج زاده نمین استاد مشاور: دکتر محمود نورایی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه : شناسایی مشخصه هایی از سیستم های اطلاعاتی که منجر به بالاترین رضایتمندی کاربرنهایی از سیستم می شود
فصل اول : شناخت موضوع مقدمه ورود از عصر صنعت به عصر اطلاعات و دانش تمامی جنبه های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر خود قرار داده است .سازمان ها به عنوان نهادهایی که از دستاوردهای عصر صنعت بوده اند با تحولات اخیر و ورود به عصر دانش دستخوش تغیرات بسیاری گردیده اند . […]
پایان نامه:اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
هدف از این پژوهش اولویتبندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران میباشد. با مطالعه تحقیقات پیشین و مدلهای مفهومی ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شاخصهای رضایت بازدیدکنندگان موزه شناسایی شده سپس با استفاده از مدل آکاما مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، دادههای مورد نیاز از ۳۸۵ نفر از بازدیدکنندگان موزه ملی ایران در شهر تهران جمعآوری گردید.
نتایج این پژوهش نشان میدهد که همه شاخصهای مدل تحقیق بجز قیمت و ارزش ادراک شده بر رضایت بازدیدکنندگان موزه تأثیر دارد و قیمت بلیط موزهها تأثیری بر میزان رضایت بازدیدکنندگان ندارد. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که متغیر اطمینان دارای بیشترین میزان اهمیت و متغیر همدلی دارای کمترین میزان اهمیت از دیدگاه بازدیدکنندگان است. محقق در انتها برای بهبود خدمات ارائه شده در موزهها و افزایش سطح رضایت بازدیدکنندگان پیشنهادهایی ارائه کرده است که امید است با عنایت مسئولین امر شاهد ارائه خدمات بهتر در موزهها و رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم.
کلمات کلیدی: موزه، رضایتمندی، موزه ملی ایران
پایان نامه : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند (مورد مطالعه: صنعت موبایل استان گیلان) استاد راهنما: جناب دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها
واحد رشت دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مدیریت دولتی عنوان رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها درسطح بانک های دولتی شهر رشت استاد راهنما جناب آقای دکتر محمدرضا آزادهدل استاد مشاور جناب آقای دکتر سعید باقرسلیمی متن پایان نامه […]
پایان نامه تربیتی: بررسی آموزش خانواده به شیوه شناختی – رفتاری بر رضایتمندی زناشویی والدین دانش آموزان
متن پایان نامه : چکیده در این پژوهش تاثیر آموزشهای شناختی – رفتاری بر میزان رضایت زناشویی والدین دانش آموزان دختر مدارس ابتدایی ناحیه ۲ شیراز در سال تحصیلی ۸۷-۸۸ مورد بررسی قرار گرفته است . در این تحقیق از میان ۳۷ مدرسه ناحیه ۲ شهر شیراز به روش تصادفی خوشه ای ۵ مدرسه انتخاب […]