پایان نامه: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی فناوری اطلاعات موضوع: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی استاد راهنما اول: دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: مهندس حامد فضلاللهتبار متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱ ۱-۱ مقدمه. ۲ ۱-۲ ضرورت تحقیق ۶ ۱-۳ اهداف […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازار یابی عنوان بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک رفاه استان زنجان ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت استاد راهنما :جناب آقای دکتر سید علی رحمانزاده استاد مشاور :جناب آقای دکتر اسماعیل کاوسی پائیز۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱فصل اول: کلیات […]
پایان نامه : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فصل یک مقدمه کارنامه حیات بشری مملوء از ابداع فناوری های متعددی […]
پایان نامه : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
گرایش مدیریت بازرگانی- داخلی عنوان : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری (مطالعه موردی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۱) استاد راهنما: دکتر محسن رسولیان استاد مشاور: دکتر سید محمد مهدوی نیا متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت
گرایش: بازاریابی عنوان: ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت استان کرمانشاه استاد راهنما: دکتر فرشید نمامیان متن پایان نامه : فهرست مطالب: تقدیم د تقدیر. ه چکیده ۱ فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫مقدمه۳ ۱-۲٫بیان مساله۴ ۱-۳٫اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.۵ ۱-۴٫اهداف مشخص پژوهش.۷ ۱-۵٫فرضیههای تحقیق.۸ ۱-۶٫قلمرو پژوهش۸ ۱-۷٫تعریف […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
عنوان پایاننامه: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد – مورد مطالعه بانک اقتصاد
نوین شعب شهر مشهد – استاد راهنما: دکتر محمد لگزیان استاد مشاور: دکتر علیرضا پویا متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. ۹ ۱-۲- بیان مسأله. […]
پایان نامه: بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
بیان مسئله: مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، ۱۳۸۶) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می […]
پایان نامه:بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پروژه: بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست مطالب . ۰ ۱-۱- مقدمه. ۱۱-۲- بیان مساله. ۱۱-۳- اهمیت موضوع. ۲۱-۴- مدل تحقیق ۴۱-۵- اهداف ۴۱-۶- فرضیه های تحقیق ۵۱-۷- قلمرو تحقیق […]
پایان نامه : بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول) استادراهنما: دکتر بابک جمشیدی نوید استادمشاور: دکتر فرشید نمامیان بهمن ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱فصل اول: کلیات پژوهش ۲۱-۱ مقدمه ۳۱-۲ بیان مسئله ۴۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش ۵۱-۴ اهداف […]
پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه:بررسی نقش آموزشهای الکترونیکی کارکنان بر میزان رضایتمندی خانوادهها در اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان
استاد راهنما: دکتر مریم اسلام پناه زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فصل اولکلیات تحقیق مقدمه دنیای ما دنیای سازمان هاست و گرداننده اصلی این گردونه انسانها هستند آنانند که به کالبد سازمان ها جان می بخشند و تحقق هدفها را میسر می سازند بدون انسان سازمان بی معنی است و […]