پایان نامه : اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) عنوان اثر بازاریابی درونی، تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی بر بازارگرایی بانکهای تخصصی (مطالعه موردی بانک توسعه تعاون استان اصفهان) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا علیپور استاد مشاور: دکتر شهرام گیلانی نیا متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه MBA – مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی درباره وفاداری کارکنان
پایان نامه : تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون)
عنوان: تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون) استاد راهنما: دکتر سید رضا حسنی دکتر افشین باغفلکی
شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده۱فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱) مقدمه۳ ۱-۲) بیان مساله۴۱-۳) اهمیت موضوع پژوهش .۶۱-۴) اهداف پژوهش.۷۱-۵ ) کاربرد پژوهش.۸۱-۶) قلمرو پژوهش.۸۱-۷) […]
پایان نامه:شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران با بهره گرفتن از روش فرایند تحلیل شبکهای (با رویکرد مزیت رقابتی) استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمدرضا شجاعی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا […]