پایان نامه:تعیین کیفیت خدمت رسانی از طریق به کارگیری مدل servqual در مرکز آموزشی درمانی کوثر
امروزه ارائه خدمت در کشورهای توسعه یافته ، بخش مهمی از تولید ناخالص داخلی را تشکیل میدهد . بدین ترتیب ارتقای کیفیت و افزایش عملکرد از اهداف مهم این دولتها می باشد . سازمانهایی که در بخش درمانی فعالیت میکنند دریافته اند که نه تنها باید از مشتریان خود مواظبت کنند ، بلکه باید فزصت […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین آموزش های ضمن خدمت و عوامل مؤثر بر بهره وری نیروی انسانی
فهرست مطالبعنوان صفحه ۱-۱مقدمه۱-۲ بیان مسئله۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق۱-۴ اهداف تحقیق۱-۴-۱ هدف کلی۱-۴-۲ هدف جزئی۱-۵ فرضیات تحقیق۱-۵-۱ فرضیه اهم۱-۵-۲ فرضیات اخص۱-۶ قلمرو تحقیق۱-۶-۱ قلمرو موضوعی۱-۶-۲ قلمرو زمانی۱-۶-۳ قلمرو مکانی۱- ۷ مدل مفهومی تحقیق۱-۸ تعریف اصطلاحات و مفاهیم بخش اول: آموزش های ضمن خدمت۲-۱ آموزش۲-۲ آموزش مدیران آموزشی۲-۳ آموزش از دیدگاه اسلام۲-۴ مفهوم […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
گرایش: بازاریابی عنوان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه) استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور دکتر سیدرضا هاشمی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست عنوان. صفحه چکیده.۱ فصل اول […]
پایان نامه:بررسی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری
۱-۱ بیان مسأله نظر به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و تغییرات مداوم محیط رقابت، سازمان ها تخصصی تر و پیچیده تر شده و بقاءشان در این محیط مشکل تر می شود. همچنین، با توجه به اینکه نیروهای انسانی هر سازمانی، سرمایه اصلی آن بوده و باعث رسیدن سازمان به اهدافش می شوند، داشتن […]
پایان نامه :ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران – شعبه مطهری از دیدگاه مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)۱-۱- مقدمهمطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است. حاکی از آن است که […]
پایان نامه:بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان با توجه به سابقه خدمت و سطح تحصیلات در …
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدههدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر رهبری خدمتگزار بر اعتماد سازمانی و توانمند سازی کارکنان با توجه به سابقه خدمت و سطح تحصیلات در […]
پایان نامه : بررسی اثربخشی آموزش های ضمن خدمت کارکنان و عوامل مؤثر بر آن در بانک رفاه
پایاننامه برای دریافت کارشناسی ارشد در رشته تحقیقات آموزشی عنوان: بررسی اثربخشی آموزش های ضمن خدمت کارکنان و عوامل مؤثر بر آن در بانک رفاه استان هرمزگان استاد راهنما: دکتر حسین زینلی پور استاد مشاور: دکتر اقبال زارعی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدههدف پژوهش حاضر عبارت بود از بررسی اثر بخشی اهداف […]
پایان نامه:نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش …
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی داخلی نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک خرده فروش شهر رشت) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا رضایی کلیدبری ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه : رابطه بین مدیریت مشارکتی و اعتماد با توجه به رهبری خدمتگزار
عنوان : رابطه بین مدیریت مشارکتی و اعتماد با توجه به رهبری خدمتگزار در ادارات امور مالیاتی استان گیلان استاد راهنما : دکتر مراد رضایی دیزگاه استاد مشاور : دکتر فرزین فرحبد زمستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر کیفیت خدمات مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی استان البرز استاد راهنما دکتر محمدرضا آزاده دل تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه:بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
واحد ابهر دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت مالی عنوان بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه : بیمه ی دانا شهرستان ابهر) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکترموسی احمدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه: ارزیابی عوامل موثر بر قصد استفاده از آموزش الکترونیکی در آموزش ضمن خدمت
فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال های اخیر با محوریت دانش و خردگرایی و به منظور بهره برداری بهینه از اندیشه و سپردن امور تکراری به ماشین و همچنین حذف محدودیت های ارتباطی، توجه ویژه سازمان ها و محافل علمی را به خود جلب نموده است. در این میان میزان توسعه و کاربرد فناوری […]
پایان نامه : اثربخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا برای معلمان دوره متوسطه
دکتر عفت عباسی نیمسال تحصیلی: ۹۴-۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرستعنوان صفحه فصل یک: کلیات پژوهش۱-۱ مقدمه. ۲۱-۲ بیان مسأله. ۲۱- اهداف پژوهش. ۵۱-۴ ضرورت و اهمیت تحقیق. ۶۱-۵ پرسش های پژوهش ۹۱-۶ تعاریف عملیاتی متغیرها ۱۱فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق۲-۱ مقدمه. ۱۴۲-۲ آموزش. ۱۵۲-۳ آموزش ضمن خدمت کارکنان . ۱۶۲-۳ […]