پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) ” گرایش بازاریابی” عنوان: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت …
رشته مهندسی فناوری اطلاعات گروه کامپیوتر عنوان پایان نامه: بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمد رحمتی استاد داور: جناب آقای دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی (در فایل دانلودی نام نویسنده […]