پایان نامه:بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن …
عنوان : بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن با عملکرد سازمانی استاد راهنما : دکتر حسین علی پور استاد مشاور: دکتر صدرالدین ستاری تابستان ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست جداولجدول ۲-۱ دیدگاه های بازارگرایی. ۱۹جدول ۲-۲ بازارگرایی از […]
پایان نامه : تعیین و شناسایی معیارهای بخش بندی بازار خودرو براساس انتظارات کیفی مصرف کنندگان
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر پاسخ به تغییرات محیط رقابتی شرکت ها شعار خدمات متمایز و بخش بندی بازار را در پیش گرفته اند تا بتوانند نیازهای تک […]
پایان نامه : بررسی تاثیر استراتژی های بازارگرایی بر خلاقیت کارکنان در شرکت همکاران سیستم
امروزه سازمان ها با فرصت ها و چالش های بسیاری از جمله شدت یافتن رقابت جهانی، افزایش عدم اطمینان محیطی،تقاضای فزاینده برای محصولات جدید، تغییرات سریع الگوی مصرف و بازارهای نوظهور روبرو هستند. سازمان های کوچک و متوسط به جهت محدودیت منابع و سرمایه به شدت تحت تأثیر تغییرات محیطی قرار می گیرند به علاوه […]
پایان نامه : مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح …
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی عنوان مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده استاد مشاور دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه : تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون)
عنوان: تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون) استاد راهنما: دکتر سید رضا حسنی دکتر افشین باغفلکی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده۱فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱) مقدمه۳ ۱-۲) بیان مساله۴۱-۳) اهمیت موضوع پژوهش .۶۱-۴) اهداف پژوهش.۷۱-۵ ) کاربرد پژوهش.۸۱-۶) قلمرو پژوهش.۸۱-۷) […]
پایان نامه:رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت …
رشته:مدیریت بازرگانی – گرایش بیمه عنوان: رابطه بین مدیریت کیفیت جامع و بازارگرایی عملکرد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر عوامل محیط خارجی (در شعبات شرکت های بیمه استان گیلان) استاد راهنما: دکتر مریم اوشک سرائی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش : ” بازاریابی “ عنوان: بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صادرات استاد راهنما: دکتر محمد رضا کاباران زاد قدیم بهار ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه : پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی
پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی گرایش مالی پیش بینی جایگاه رقابت پذیری و تولید خودرو در بازارهای جهانی و رابطه آن با توسعه بازارهای مالی استاد راهنما: آقای دکتر عزت ا. اصغری زاده استاد مشاور : آقای دکتر سید محمود حسینی بهمن ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]
پایان نامه:بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرکهای صنعتی
پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(گرایش تحول) عنوان: بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط شهرکهای صنعتی شرق استان مازندران استاد راهنما: دکتر مهرداد مدهوشی استاد مشاور: دکتر میثم شیرخدایی زمستان ۱۳۸۹ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه:بررسی مناسبات شهررشت و روستاهای پیرامون (مطالعه موردی دهستان پیربازار)
(واحد رشت) دانشکده علوم انسانی پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد «M. A » رشته: جغرافیا گرایش: برنامه ریزی شهری عنوان بررسی مناسبات شهررشت و روستاهای پیرامون (مطالعه موردی دهستان پیربازار) استاد راهنما: دکتر پری موسی پور میاندهی تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده
موجود است) فهرست مطالبعنوان […]
پایان نامه :تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری
مدیریت بازرگانی _ گرایش تحول تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری مورد مطالعه: شهرداری اصفهان استاد راهنما: دکتر غلامرضا بردبار استاد مشاور: دکتر محمود نادری بنی دکتر سید مهدی المدرسی دی ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
(گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی شیرمحمدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه:نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی
گرایش:مدیریت بازاریابی عنوان : نقش استراتژی بازاریابی بر توسعه فروش شرکت های کوچک و متوسط غذایی دریایی ( مطالعه موردی شرکت توسعه صنایع شیلاتی میلاتون جنوب ) استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد جلیلی استاد داور: جناب آقای دکتر فرید عسگری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل
گرایش مدیریت بازاریابی عنوان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر مشارکت افراد در برنامه بازاریابی ویروسی از طریق ایمیل ( مطالعه موردی بانک ملت شهر تهران ) استاد راهنما: دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]