پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه توجه به فعالیت های بازاریابی به عنوان ابزاری برای حضور در […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازار یابی عنوان بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک رفاه استان زنجان ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی …
طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله) – شرکت پخش و توزیع غذایی ارومیه استاد راهنما : جناب آقای دکتر شهرام جعفری پاییز ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) شروع چکیده : سازمانها برای پیروزی در میدان رقابت جهانی نیاز […]
پایان نامه: طبقه بندی مشتریان بر اساس تکنیک شاخص مروجین با رویکرد فازی
متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱- مقدمه در سالهای اخیر، انواع بنگاههای اقتصادی از شرکتهای کوچک تازه تأسیس تا شرکتهای […]
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته: مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان رشت استاد راهنما: دکترمرحمت همت پور استاد مشاور: دکتر مسعود عموپور متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه: طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان
پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات ( گرایش طراحی و تولید نرم افزار ) عنوان: طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی ماندگاری مشتریان مطالعه موردی گروه صنایع غذایی سولیکو (کاله) – شرکت پخش و توزیع غذایی ارومیه استاد راهنما: جناب آقای دکتر شهرام جعفری متن پایان نامه : چکیده: […]
پایان نامه: بررسی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان و کاربرد آن در کسب و کار سازمان
بیان مسئله: مهمترین اصل وپایه هرسازمان مشتریان آن هستند. مشتری به شخص یا اشخاصی اطلاق می شود که از کالا یا خدمات فروشنده ی ارائه دهنده در مقابل پرداخت چیزی، خریداری می نمایند.(طالع ، ۱۳۸۶) در چارت سازمانی بعضی از شرکت های موفق دنیا مشتری در راس هرم سازمانی و بالای سرهیات مدیره قرار می […]
پایان نامه :بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
آقای مسعود بیرجندی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) عنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق ۴۱-۱ مقدمه. […]
پایان نامه : تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون)
عنوان: تاثیر گرایش استراتژیک و قابلیتهای ارتباطی بر عملکرد (مطالعه موردی پتروشیمی بیستون) استاد راهنما: دکتر سید رضا حسنی دکتر افشین باغفلکی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده۱فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱) مقدمه۳ ۱-۲) بیان مساله۴۱-۳) اهمیت موضوع پژوهش .۶۱-۴) اهداف پژوهش.۷۱-۵ ) کاربرد پژوهش.۸۱-۶) قلمرو پژوهش.۸۱-۷) […]
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل
اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده […]
پایان نامه : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند (مورد مطالعه: صنعت موبایل استان گیلان) استاد راهنما: جناب دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه: تاثیر ابعاد ساختاری سازمان مورد بررسی بر هوشمندی رقابتی
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) ۱-۱-مقدمه انفجار اطلاعات و جهانیشدن، باعث رشد سریع دسترسی به اطلاعات و افزایش شدید رقابت در حوزه کسب وکار گردیده است و این […]
پایان نامه: بررسی و اولویت بندی تامین کنندگان کالاهای صنعتی و پالایشگاهی با استفاده از معیارهای مناسب در تجزیه و تحلیل سلسله …
گرایش بازاریابی بین المللی موضوع: بررسی و اولویت بندی تامین کنندگان کالاهای صنعتی و پالایشگاهی با بهره گرفتن از معیارهای مناسب در تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی مجتمع گاز پارس جنوبی) استاد راهنما : استاد مشاور: سال تحصیلی:۱۳۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن […]
پایان نامه : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
استاد راهنما: دکتر علی حمزه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی : شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین […]