پایان نامه رشته حقوق درباره:بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A رشته حقوق جزا و جرم شناسی عنوان : بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز (مورد مطالعه در شهرستان لردگان) بهار ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) «فهرست مطالب»چکیده: ۱فصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱-بیان مسئله: ۲۱-۲-اهمیت وضرورت انتخاب موضوع: ۴۱-۳-اهداف […]
پایان نامه :بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران
دانشکده گردشگری و کارآفرینی هنر گروه کارآفرینی فرهنگی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی فرهنگی بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران با میزان خرید صنایع دستی در اصفهان استادان راهنما: دکتر علی نصر اصفهانی دکتر محمد طغرایی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده:خرید به ویژه خرید سوغات و صنایعدستی […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه:نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش …
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی داخلی نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک خرده فروش شهر رشت) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا رضایی کلیدبری ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه : عوامل موثر بر نگرش و نیت استفاده از فناوری اطلاعات در ارائه خدمات رزرو اینترنتی در صنعت هتل …
عنوان: عوامل موثر بر نگرش و نیت استفاده از فناوری اطلاعات در ارائه خدمات رزرو اینترنتی در صنعت هتل داری استان گیلان استاد راهنما: خانم مریم حسن زاده تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه : طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
استاد راهنما دکتر علی مروتی شریف آبادی استاد مشاور دکتر میثم شفیعی رودپشتی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام
انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)
گرایش: مدیریت بازاریابی عنوان: شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) استاد راهنما: خانم دکتر مینا جمشیدی اوانکی تابستان۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون در شهر تهران
رشته: مدیریت گرایش : بازرگانی-بازاریابی عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون در شهر تهران استاد راهنما: دکتر مسعود عموپور نیمسال تحصیلی دوم ۹۲-۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی بابای اهری استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
پایان نامهی کارشناسی ارشد عنوان : بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبا مطالعه موردی: تنکابن گروه تخصصی: مدیریت بازرگانی رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی استاد راهنما: آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر پیمان نوری بروجردی […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت بیمه عنوان بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه : شرکت بیمه پارسیان استان قزوین ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح
گروه تخصصی مدیریت رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین عابدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]
پایان نامه: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسینی استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]