پایان نامه:ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
مشتـریان مهم ترین دارایی سازمان بهحساب می آیند و نمی توان آینده درخشانی برای یک سازمان بدون مشتریان راضی و وفادار در نظر گرفت. حفظ مشتریان فعلی کماکان یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها می باشد. تجربه ثابت کرده است، فرآیند حفظ مشتری به مراتب هزینه و زمان کمتری نسبت به فرآیند جذب مشتری دارد. کلید اصلی حفظ مشتریان، شناسایی نیازها و انتظارات اساسی مشتریان و جلب رضایت آن ها از طریق برآورده ساختن این انتظارات است. جلب رضایت مشتریان بخصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل ونقل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در سالیان اخیر، روند اصلاحات در زمینه حمل نقل در اکثر کشورها آغاز گردیده است. هدف اصلی از این اصلاحات تغییر تدریجی روند ارائه خدمات به سمت مشتری مداری است. این اصلاحات سبب شده است که شرکت ها در تلاش برای ارائه مشوق هایی قوی برای مسافران باشند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی را راضی نگهداشته و مشتریان جدیدی را جذب نمایند. ارائه مشوق های مناسب به مشتریان، نیازمند شناسایی خدمات مورد انتظار آنها است. خدمات مورد انتظار درواقع انتظارات و امیدواری هایی است که مسافران انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه، دریافت نمایند.
اهمیت ارائه مشوق های مناسب از یکسو و کمبود منابع از سوی دیگر سبب شده که شرکت های مسافربری قادر به ارائه خدمات مورد انتظار به تمامی مشتریان خود نباشند. راه حل منطقی در چنین شرایطی، تعیین استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزش آن هاست. مدل تعیین ارزش توسعه داده شده در این تحقیق، ترکیبی از ۴ متغیر طول مدت ارتباط، فرکانس، فاصله و تازگی است که تحت عنـوان LDcFR نامگـذاری شده است. طبق بررسی های صورت گرفته، مدل LDcFR نسبت به سایر مدل های موجود در تعیین ارزش مسافران از جامعیت بالاتری برخوردار بوده و می تواند در تعیین استراتژی های بازاریابی شرکت های مسافربری نقشی کلیدی ایفا کند.
مدل LDcFR به تنهایی نمی تواند کمک چندانی به صنایع نماید. دلیل این امر نیز تمایل شرکت ها به تدوین استراتژی های محدود می باشد. بر همین اساس، در این تحقیق از الگوریتم رقابت استعماری که یکی از انواع الگـوریتم های تکاملی است در خوشه بندی مسافران و از زنجیره مارکوف در تعیین خوشه های باارزش استفاده شده است.
نتایج حاصل از اعتبارسنجی و پیاده سازی مدل توسعه داده شده بر روی داده های واقعی، نشان از دقت بالای مدل دارد. این مدل علاوه بر دقت بالا، به دلیل استفاده از الگوریتم رقابت استعماری، از سرعت بالاتری نیز برخوردار می باشد.
واژه های کلیدی: ارزش مسافر، مسافر الکترونیکی، صنعت حمل ونقل، مدیریت ارتباط با مشتری، الگوریتم رقابت استعماری، داده کاوی
پایان نامه: ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل و نقل هوایی
ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل و نقل هوایی استاد راهنما: دکتر محمد فتحیان متن پایان نامه : فهرست مطالب: ۱- فصل اول:کلیات تحقیق . 1 ۱-۱ مقدمه . 2 ۱-۲ تعریف مسئله ۲ ۱-۳ اهمیت تحقیق. ۳ ۱-۴ اهداف اساسی تحقیق. ۴ ۱-۵ سؤالات تحقیق. ۴ ۱-۶ قلمرو تحقیق. […]
پایان نامه:هوشمند سازی سیستم های مقابله الکترونیکی (ECM) در جنگ الکترونیک با استفاده از شبکه های عصبی
دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.SC” مهندسی برق – الکترونیک عنوان : هوشمند سازی سیستم های مقابله الکترونیکی (ECM) در جنگ الکترونیک با بهره گرفتن از شبکه های عصبی استاد راهنما : دکتر امیر منصور پزشک استاد مشاور : دکتر هوشنگ امین الهی بهمن ۱۳۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
(گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی شیرمحمدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رشته مدیریت بازرگانی- گرایش بازار یابی عنوان بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک رفاه استان زنجان ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل
سایت بعضی […]
پایان نامه : بررسی نقش کلاسهای تولید محتوای الکترونیکی برگزار شده در شیوه تدریس معلمان مشمول طرح شهرستان چایپاره
پایان نامه : شناسایی روشهای فرار مالیاتی در نظام مالیات الکترونیکی(مطالعات موردی :سازمان امور مالیاتی کشور)
واحد اسلامشهر دانشکده حسابداری و مدیریت گروه حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: حسابداری عنوان: شناسایی روش های فرار مالیاتی در نظام مالیات الکترونیکی (مطالعات موردی :سازمان امور مالیاتی کشور) استاد راهنما : دکتر اصغر اسدی پاییز ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود […]
پایان نامه: شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای …
شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای اقتصادی و اساتید دانشگاههای خوزستان استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : مطالعه بسترهای استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک در زاهدان با رویکرد الگو برداری
عنوان: مطالعه بسترهای استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک در زاهدان با رویکرد الگو برداری استاد راهنما: دکتر نورمحمد یعقوبی استاد مشاور: دکترحبیب الله سالارزهی مهر ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق۱-۱- مقدمه ۲۱-۲- موضوع تحقیق ۳۱-۳- بیان مسئله ۳۱-۳-۱- سئوال آغازین ۵۱-۴- […]
پایان نامه : بررسی عملکرد حلال های مختلف جهت جذب دی اکسیدکربن در برج جذب بستر سیال
بررسی عملکرد حلال های مختلف جهت جذب دی اکسیدکربن در برج جذب بستر سیال استاد راهنما دکتر عبدالحسین جهانمیری شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهدر میان گازهای گلخانه ای دی اکسیدکربن به عنوان عمده ترین و مهمترین گاز گلخانهای بیشترین سهم را در گرمایش جهانی زمین دارا میباشد. روشهای […]
پایان نامه : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
گرایش مدیریت بازرگانی- داخلی عنوان : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری (مطالعه موردی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۱) استاد راهنما: دکتر محسن رسولیان استاد مشاور: دکتر سید محمد مهدوی نیا متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی فناوری اطلاعات موضوع: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی استاد راهنما اول: دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: مهندس حامد فضلاللهتبار متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل