پایان نامه:بررسی ماهیت و موانع و مزایای ثبت قراردادهای ورزشی به صورت رسمی و عادی
عنوان: بررسی ماهیت و موانع و مزایای ثبت قراردادهای ورزشی به صورت رسمی و عادی استاد راهنما: دکتر احمد یوسفی صادقلو تابستان ۱۳۹۵ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده ۱مقدمه. ۲فصل اول:کلیات تحقیق. ۴۱-۱-بیان مسئله. ۵۱-۲-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. ۶۱-۳-اهداف تحقیق. ۷۱-۴-سوالات تحقیق. ۷۱-۵-فرضیات تحقیق. ۷۱-۶-روش تحقیق. ۸۱-۷-موانع تحقیق. ۸۱-۸-ساماندهی […]
پایان نامه : بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
موضوع: بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول) استادراهنما: دکتر بابک جمشیدی نوید استادمشاور: دکتر فرشید نمامیان بهمن ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱فصل اول: کلیات پژوهش ۲۱-۱ مقدمه ۳۱-۲ بیان مسئله ۴۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام پژوهش ۵۱-۴ اهداف […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه: تعیین موانع مشارکت زنان سالمند شهر یزد در فعالیتهای ورزشی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت تحت عنوان:تعیین موانع مشارکت زنان سالمند شهر یزد در فعالیتهای ورزشی استاد راهنما:دکتر علیرضا الهی اساتید داور:دکتر اکبر آفرینش-دکتر رضا نیک بخش (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) مقدمه تمدن و پیشرفت روزافزون فناوری های مدرن،پدیده ای به نام ((فقر حرکتی))را با خود به همراه آورد.در نتیجه کم […]
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A)) رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
دانشکده مدیریت وحسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلی عنوان: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان) استاد راهنما: دکترحسین گنجی نیا نیمسال تحصیلی اول (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه : تحلیل فضایی موانع و محدودیتهای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی خانوارهای
روستایی
تحلیل فضایی موانع و محدودیتهای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی خانوارهای روستایی (مطالعه موردی: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در منطقه سیستان) استاد راهنما: دکترصادق اصغری لفمجانی استاد مشاور: دکتر محمودرضا میرلطفی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهبا توجه به این که امروزه توانمندسازی به یکی از مفاهیم اصلی توسعه پایدار تبدیل شده است […]
پایان نامه: بررسی نقش مسائل وموانع اجتماعی واقتصادی توسعه سرمایه گذاری درشهرستان خلخال
دانشگاه آزاد اسلامی (واحد خلخال) پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته پژوهش علوم اجتماعی عنوان : بررسی نقش مسائل وموانع اجتماعی واقتصادی توسعه سرمایه گذاری درشهرستان خلخال استاد راهنما : جناب آقای دکتردادور استاد مشاور : جناب آقای دکتر علی رحیمی صادق سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه : بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات
اسماعیل زهی بهار ۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالب عنوان صفحه . ۱ ۱-۱ مقدمه:. ۲ ۲-۱ […]
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
پایان نامه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازرگانی بین الملل موضوع:بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما :استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
دانلود پروژه:بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات
بهار ۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول. ۱۱-۱ مقدمه:. ۲۲-۱ تعریف موضوع. ۲۳-۱ اهمیت موضوع. […]
پایان نامه: تحلیل فضایی موانع و محدودیت های توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی خانوارهای روستایی
دانشکده ادبیات و علوم انسانی گروه جغرافیا پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی عنوان: تحلیل فضایی موانع و محدودیتهای توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی خانوارهای روستایی (مطالعه موردی: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در منطقه سیستان) استاد راهنما: دکترصادق اصغری لفمجانی استاد مشاور: دکتر محمودرضا میرلطفی (در فایل […]