پایان نامه:شناسایی وطبقه بندی مواد زائد جامد و مایع صنعتی در صنایع فلزی و شیمیایی به روش UNEP و RCRA
گرایش : آلودگی های محیط زیست موضوع : شناسایی وطبقه بندی مواد زائد جامد و مایع صنعتی در صنایع فلزی و شیمیایی به روش UNEP و RCRA (مطالعه موردی :شهرک صنعتی منتظریه اصفهان) استاد راهنما : دکتر فرزانه فاخری رئوف استاد مشاور : دکتر لیلا ابراهیمی قوام آبادی سال تحصیلی :۱۳۹۲-۱۳۹۱ (در […]
پایان نامه : نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد …
دانشکده مدیریت و حسابداری پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A.” (مدیریت بازرگانی – گرایش بین الملل) عنوان: نقش متغیرهای تأثیر گذار کسب و کار الکترونیک در تحویل به موقع به مشتریان (مورد کاوی نمایندگیهای مجاز فروش ایران خودرو) استاد راهنما: دکتر نادر محقق استاد مشاور: دکتر عبدا. نعامی (شهریور ۱۳۹۳) (در فایل دانلودی […]
پایان نامه: بررسی میزان و عوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراه های اطلاعاتی با تاکید بر نقش …
گرایش: تحقیق در ارتباطات عنوان: بررسی میزان وعوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراه های اطلاعاتی با تاکید بر نقش اینترنت استاد راهنما: دکترعبدالرضا شاه محمدی استاد مشاور: دکتر حسن درزیان رستمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب:فصل اول: کلیات تحقیق. ۱بیان مساله(تعریف موضوعی تحقیق). ۲قلمرو زمانی تحقیق۳قلمرو تحقیق ۳اهمیت، […]
پایان نامه : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
(گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی شیرمحمدی استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
موضوع: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی ( مورد مطالعه شهر شیراز) استاد راهنما: دکتر فیروز دیندار فرکوش بهمن ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبصفحه عنوانچکیده ۱فصل اول : کلیات تحقیق ۱-۱٫ بیان مساله ۳۱-۲٫ اهمیت و ضرورت تحقیق […]
پایان نامه : بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیک در شرکتهای کوچک و متوسط استان تهران
پایان نامه یا رساله برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت فناوری اطلاعات گرایش سیستم های اطلاعاتی پیشرفته دی ماه ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه […]
پایان نامه:سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.Sc) گرایش شیمی- فیزیک عنوان: سازوکار بازاریابی و فروش مواد شیمیایی در صنایع استاد راهنما: آقای دکتر علیرضا زیگلری زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: مقدمه ۱ ۱-۱-مقدمه ۲ ۱-۲- شناخت بازار . ۴ ۱-۳- ترکیب بازار […]
پایان نامه : بررسی تاثیر رقابت بازار بر نوسانات سود شرکت های صنایع غذایی عضو بورس اوراق بهادار تهران
Thesis “M.S” عنوان : بررسی تاثیر رقابت بازار بر نوسانات سود شرکت های صنایع غذایی عضو بورس اوراق بهادار تهران Supervisor: Jamal Khani
Jazani (Ph.D) Advisor: Arash Haji Karimi (Ph.D) September 2014 (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده :هدف از نگارش پژوهش حاضر، بررسی تاثیر رقابت بازار بر نوسانات سود شرکت های صنایع […]
پایان نامه:تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
گرایش: برنامه ریزی و توسعه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت جهانگردی (M.A) عنوان: تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران مطالعه موردی: هتلهای شهر یزد استاد راهنما: دکتر سعید گیوه چی استاد مشاور: دکتر علی اکبر نظری شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه : پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت های منتخب صادر کننده استان سمنان
متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) بیان مسأله تجارت الکترونیک در حال گسترش در جهان و نفوذ در تمام صنایع می باشد این پدیده در […]
پایان نامه : تجارت الکترونیک در صنعت بیمه
تجارت الکترونیک در صنعت بیمه E-Commerce In The Insurance Industry استاد درس: دکتر محمدرحیم اسفیدانی مرداد ماه ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیدهامروزه توسعه و بهبود فرآیندهای تجاری محور اصلی توسعه اقتصادی هر کشور محسوب میشود و برخورداری از سهم قابل قبولی از تجارت جهانی هدف مدنظر دولتهای جهان است[۹]. قرن […]
پایان نامه: بررسی میزان وعوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراههای اطلاعاتی با تاکید بر نقش اینترنت
بررسی میزان وعوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراههای اطلاعاتی با تاکید بر نقش اینترنت (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده پایان نامه( شامل خلاصه، اهداف، روش های اجرا و نتایج بدست آمده) : هدف از انجام این تحقیق بررسی میزان و عوامل بهره مندی کارکنان سازمان صنایع هوایی از بزرگراههای اطلاعاتی […]
پایان نامه:ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل ونقل هوایی
مشتـریان مهم ترین دارایی سازمان بهحساب می آیند و نمی توان آینده درخشانی برای یک سازمان بدون مشتریان راضی و وفادار در نظر گرفت. حفظ مشتریان فعلی کماکان یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها می باشد. تجربه ثابت کرده است، فرآیند حفظ مشتری به مراتب هزینه و زمان کمتری نسبت به فرآیند جذب مشتری دارد. کلید اصلی حفظ مشتریان، شناسایی نیازها و انتظارات اساسی مشتریان و جلب رضایت آن ها از طریق برآورده ساختن این انتظارات است. جلب رضایت مشتریان بخصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل ونقل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در سالیان اخیر، روند اصلاحات در زمینه حمل نقل در اکثر کشورها آغاز گردیده است. هدف اصلی از این اصلاحات تغییر تدریجی روند ارائه خدمات به سمت مشتری مداری است. این اصلاحات سبب شده است که شرکت ها در تلاش برای ارائه مشوق هایی قوی برای مسافران باشند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی را راضی نگهداشته و مشتریان جدیدی را جذب نمایند. ارائه مشوق های مناسب به مشتریان، نیازمند شناسایی خدمات مورد انتظار آنها است. خدمات مورد انتظار درواقع انتظارات و امیدواری هایی است که مسافران انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه، دریافت نمایند.
اهمیت ارائه مشوق های مناسب از یکسو و کمبود منابع از سوی دیگر سبب شده که شرکت های مسافربری قادر به ارائه خدمات مورد انتظار به تمامی مشتریان خود نباشند. راه حل منطقی در چنین شرایطی، تعیین استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزش آن هاست. مدل تعیین ارزش توسعه داده شده در این تحقیق، ترکیبی از ۴ متغیر طول مدت ارتباط، فرکانس، فاصله و تازگی است که تحت عنـوان LDcFR نامگـذاری شده است. طبق بررسی های صورت گرفته، مدل LDcFR نسبت به سایر مدل های موجود در تعیین ارزش مسافران از جامعیت بالاتری برخوردار بوده و می تواند در تعیین استراتژی های بازاریابی شرکت های مسافربری نقشی کلیدی ایفا کند.
مدل LDcFR به تنهایی نمی تواند کمک چندانی به صنایع نماید. دلیل این امر نیز تمایل شرکت ها به تدوین استراتژی های محدود می باشد. بر همین اساس، در این تحقیق از الگوریتم رقابت استعماری که یکی از انواع الگـوریتم های تکاملی است در خوشه بندی مسافران و از زنجیره مارکوف در تعیین خوشه های باارزش استفاده شده است.