پایان نامه : مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد
مدیریت بازرگانی- بازاریابی مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد استاد راهنما: دکتر سید مهدی الحسینی المدرسی استاد مشاور: دکتر محمود نادری بنی تیرماه ۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه: بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین سلیمیان استاد مشاور: دکتر فریدون سلیمی ارائه شده در تاریخ : شهریور ماه ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : نقش تصویر – واژه بر کاهش اشکالات املایی دانش آموزان مقطع چهارم دبستان در شهرستان کرمانشاه
نقش تصویر – واژه بر کاهش اشکالات املایی دانش آموزان مقطع چهارم دبستان در شهرستان کرمانشاه استاد راهنما دکتر محمد جواد کرم افروز استاد مشاور دکتر رضا هاشمی تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه : طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
استاد راهنما دکتر علی مروتی شریف آبادی استاد مشاور دکتر میثم شفیعی رودپشتی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی بابای اهری استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A)) رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
دکتر حسین محمدی استاد مشاور: دکتر محمد قاسمی نامقی سال تحصیلی۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست […]
پایان نامه : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه رند پدیده ای است کل نگر و نباید ارزشهای آن را […]
پایان نامه : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز استاد راهنما دکتر محمد رضا فرزین استاد مشاور دکتر مهدی ابراهیمی زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی داخلی (مورد مطالعه: نمایندگیهای مجاز ایران خودرو در استان گیلان) استاد راهنما: دکتر روزبه حبیبی متن پایان […]
پایان نامه : تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی ، مدیریت تحول عنوان: تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی استان گیلان بر اساس یک مدل علّی استاد راهنما: دکتر ابراهیم چیرانی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی. عنوان: بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستی ماسوله استاد راهنما: دکترمهدی فدایی استاد مشاور: دکترشبگو منصف. متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه: تصویرهای ادبی با عناصر مذهبی در عهد صفوی عرفی شیرازی، طالب آملی، کلیم کاشانی، محتشم …
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته زبان و ادبیات فارسی (M.A) عنوان: تصویرهای ادبی با عناصر مذهبی در عهد صفوی عرفی شیرازی، طالب آملی، کلیم کاشانی، محتشم کاشانی و صائب تبریزی استاد راهنما دکتر موسی پرنیان استاد مشاور دکتر زهرا لرستانی متن پایان نامه : فهرست مطالب عنوان […]