پایان نامه : بررسی رابطه بین سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان
بررسی رابطه بین سطح ارگونومی و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان The survey of relationship between the ergonomics and quality customer service استاد راهنما: جناب آقای دکتر صالحی عمران استاد مشاور: جناب آقای دکتر حمیدرضا رضوی نگارش: زهره مرادی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
پایان نامهی کارشناسی ارشد عنوان : بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک با وجود قیمت بالاتر نسبت به رقبا مطالعه موردی: تنکابن گروه تخصصی: مدیریت بازرگانی رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی داخلی استاد راهنما: آقای دکتر حسین عابدی استاد مشاور: دکتر پیمان نوری بروجردی […]
پایان نامه:بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان
واحد ابهر دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت مالی عنوان بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه : بیمه ی دانا شهرستان ابهر) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکترموسی احمدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه: بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت …
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی (M.A) موضوع: بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت بهره برداری نفت وگازآغاجاری ) استاد راهنما : استاد مشاور: سال تحصیلی: ۱۳۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه : بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (MA) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان: بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری (مورد مطالعه: سازمان ملی استاندارد ایران) استاد راهنما: جناب آقای دکتر یداله رجایی استاد مشاور: جناب آقای دکترآرش حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه […]
پایان نامه: بررسی مقایسه ای انتظارات و ادراکات دانشجویان نسبت به کیفیت خدمات آموزشی
دکتر عبد الوهاب پور قاز
پایان نامه : بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه
رشته : مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی) عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه پاسارگاد در شهرستان اصفهان استاد راهنما: دکتر علی عطافر استاد مشاور: دکتر سیامک کورنگ بهشتی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه بازرگانی : شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد( M.A) مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن استاد راهنما: دکتر حسین معینی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان استاد راهنما : جناب آقای دکتر مهدی باقری متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه بازرگانی: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE
پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”MA “ رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان: تاثیر بازاریابی حسی بر خرید مشتریان، بر اساس مدل SWIPE مطالعه موردی (خودرو مرسدس بنز در شهر تهران سال ۱۳۹۳) استاد راهنما: دکتر سید حبیب مکتبی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان
مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان استاد راهنما: دکتر ایرج شاکری نیا متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
عنوان پایاننامه: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت و اعتماد – مورد مطالعه بانک اقتصاد نوین شعب شهر مشهد – استاد راهنما: دکتر محمد لگزیان استاد مشاور: دکتر علیرضا پویا متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. ۹ ۱-۲- بیان مسأله. […]
پایان نامه اجرایی: ررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و …
پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی موضوع: بررسی میزان تاثیر عوامل کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس مدل تلفیقی رضایتمندی سوئدی و سروکوال مطالعه موردی شرکت گواه استاد راهنما: دکتر وحید رضا میرابی استاد مشاور: دکتر حسین وظیفه دوست متن پایان نامه : چکیده: در عصر حاضر اغلب سازمان ها و شرکتها به […]
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی
This document has been composed with the online HTML editor. Use the online visual HTML converter will help you a lot while you are working on your articles.