پایان نامه: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
عنوان: تاثیر مدیریت دانش(KM) بر موفقیّت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: دکتر محمد طالقانی اسفند ماه ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه : طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده در دنیای پر از رقابت کنونی، مشتری مدیر اصلی هر سازمان بوده و بدون پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری[۱]هیچ یک از سازمانها و شرکتهای ایرانی قادر به رقابت با همتایان جهانی خود در زمینه جذب و حفظ مشتری نخواهند بود. علیرغم اینکه مدیریت ارتباط با مشتری […]
پایان نامه : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت
عنوان : نقش فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در بانک تجارت استاد راهنما :جناب آقای دکتر سید علی رحمانزاده استاد مشاور :جناب آقای دکتر اسماعیل کاوسی پائیز۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده ۱فصل اول: کلیات […]
پایان نامه: طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات
طراحی مدلی جهت پیاده سازی CRM در اداره دیتا شرکت مخابرات (مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان یزد) استاد راهنما: دکتر محمد قاسم زاده فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه ۱-۱- سابقه و ضرورت انجام تحقیق:.۳ ۱-۲- فرضیات تحقیق ۴ فصل دوم: مبانی نظری (مفاهیم و تعاریف CRM، مزایا و محدودیتهای آن، ضرورت و لزوم پیاده سازی […]
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) و مدیریت دانش(KM)
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM)
واحد تهران جنوب دانشکده تحصیلات تکمیلی سمینار برای درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان : بررسی مفاهیم مدیریت روابط مشتریان (CRM) متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری
سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه : طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
استاد راهنما دکتر علی مروتی شریف آبادی استاد مشاور دکتر میثم شفیعی رودپشتی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش توان مالی تامین کنندگان با استفاده از تکنیک D-ANPوVIKOR فازی-(مطالعه …
موضوع: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر افزایش توان مالی تامین کنندگان با بهره گرفتن از تکنیک D-ANPوVIKOR فازی-(مطالعه موردی صنایع شوینده) استاد راهنما : دکتر ناصر حمیدی استاد مشاور دکتر آرش حاجی کریمی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : شناخت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش در بانک پاسارگاد
فصل اولکلیات پژوهش مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش[۱] است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا[۲] که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی[۳] ،۲۰۱۱). در سال های […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشترکین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح
گروه تخصصی مدیریت رشته تحصیلی: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی استاد راهنما: دکتر حسین عابدی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]
پایان نامه: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M.A) ” گرایش بازاریابی” عنوان: تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه: نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان) استاد راهنما: دکتر نرگس دل افروز زمستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه:تهیه کونژوگه پلی ساکارید PRP هموفیلوس آنفلوآنزا تیپ b با اگزوتوکسین A سودوموناس آئروژینوزا و سنجش ایمنی زایی …
واحد دامغان دانشکده علوم پایه پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته زیست فناوری گرایش میکروبی عنوان تهیه کونژوگه پلی ساکارید PRP هموفیلوس آنفلوآنزا تیپ b با اگزوتوکسین A سودوموناس آئروژینوزا و سنجش ایمنی زایی آن در مدل حیوانی استاد راهنما دکتر حجت احمدی استاد مشاور دکتر مهدی نجاتی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل […]