پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت بیمه عنوان بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه : شرکت بیمه پارسیان استان قزوین ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف کنندگان (در فروشگاه های لوازم خانگی اسنوا) استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه:بررسی رابطه ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی و اقلام تعهدی جاری و غیرجاری و ارزش بازار سهام در بازار سرمایه …
تحقیق حاضر در راستای مبانی تئوریک مبحث بررسی ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی و اقلام تعهدی جاری و غیرجاری در بازار سرمایه ایران پرداخته است. تحقیق حاضر تحقیق توصیفی و پژوهشی کاربردی است. با توجه به قلمرو مکانی و زمانی، جامعه آماری پژوهش شامل شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از ۲۹/۱۲/۱۳۸۶ تا ۲۹/۱۲/۱۳۹۱ بوده و بدین ترتیب نمونه آماری دراین تحقیق، با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده بدون جایگذاری، ۶۳ شرکت می باشد. جهت بررسی تاثیر میان متغیرهای این تحقیق ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی، اقلام تعهدی جاری و غیرجاری به عنوان متغیر مستقل و ارزش بازار سهام به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شد و رابطه هر یک از این شاخص ها با یکدیگر مورد بررسی قرار گرفت. به این ترتیب شش فرضیه تدوین شد و داده های مرتبط جمع آوری شد. جهت بررسی فرضیه ها در این پژوهش از نرم افزار SPSS 18 استفاده شده است. هم چنین، جهت بررسی ارتباط میان متغیرهای این تحقیق که عبارت بودند از ارزش اطلاعاتی جریان های نقدی، اقلام تعهدی جاری و غیرجاری و ارزش بازار سهام از آزمون رگرسیون خطی ساده و چندگانه و آزمون وی کرامر استفاده شد. با توجه به تجزیه و تحلیل های انجام شده بر روی متغیرها و شاخص های آنها دریافتیم که ارزش اطلاعاتی جریانات نقدی تاثیر معناداری بر ارزش بازار سهام دارد اما ارزش اطلاعاتی تعهدات جاری و غیرجاری تاثیر معناداری بر ارزش بازار سهام ندارد. علاوه بر این ارزش اطلاعاتی هریک از متغیرها مقایسه شد. در پایان تحقیق، ضمن ارائه تفصیلی نتایج و یافته ها، موارد مذکور جمع بندی شده و پیشنهادات کاربردی مرتبط با آن برای مدیران و کارشناسان و نیز ادامه و پی گیری تحقیقات مشابه در آینده ارائه شده است.
واژگان کلیدی: ارزش اطلاعاتی، جریان های نقدی، اقلام تعهدی جاری، اقلام تعهدی غیرجاری، ارزش بازار سهام
پایان نامه: تعیین سهم تاب آوری و شدت و مدت درد درکیفیت زندگی بیماران مبتلا به درد مزمن
عنوان: تعیین سهم تاب آوری، شدت و مدت درد درکیفیت زندگی بیماران مبتلا به درد مزمن استاد راهنما: سرکار خانم دکتر هایده صابری استاتید مشاور: جناب آقای دکترعباس حق پرست جناب آقای دکتر جمال شمس (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب:چکیدهفصل اول : کلیات پژوهش مقدمه ۲بیان مسئله .۴اهمیت وضرورت پژوهش .۷اهداف […]
پایان نامه: بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان
عنوان: بررسی تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی) استاد راهنما: دکتر تورج صادقی استاد مشاور: آقای محمدقاسم عاقل (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: تعیین خوش خوراکی و ارزش غذایی علوفه خشک یونجه در چین های مختلف برداشت
گروه علوم دامی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم دامی عنوان: تعیین خوش خوراکی و ارزش غذایی علوفه خشک یونجه در چین های مختلف برداشت با بهره گرفتن از روش های کیسه های نایلونی و تولید گاز استاد راهنما: دکتر اکبر تقی زاده استاد مشاور: دکتر علیرضا صفامهر (در فایل دانلودی […]
پایان نامه: تعیین خوشخوراکی و ارزش غذایی علوفه خشک یونجه در چین های مختلف برداشت با
استفاده از روش های …
گروه علوم دامی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته علوم دامی عنوان تعیین خوشخوراکی و ارزش غذایی علوفه خشک یونجه در چین های مختلف برداشت با بهره گرفتن از روش های کیسه های نایلونی و تولید گاز متن پایان نامه : ***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
گروه آموزشی مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی. عنوان: بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری گردشگران مطالعه موردی شهرک توریستی ماسوله استاد راهنما: دکترمهدی فدایی استاد مشاور: دکترشبگو منصف. متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه: ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل و نقل هوایی
ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل و نقل هوایی استاد راهنما: دکتر محمد فتحیان متن پایان نامه : فهرست مطالب: ۱- فصل اول:کلیات تحقیق . 1 ۱-۱ مقدمه . 2 ۱-۲ تعریف مسئله ۲ ۱-۳ اهمیت تحقیق. ۳ ۱-۴ اهداف اساسی تحقیق. ۴ ۱-۵ سؤالات تحقیق. ۴ ۱-۶ قلمرو تحقیق. […]
پایان نامه گرایش برنامه ریزی درسی: ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده …
عنوان: ارزیابی میزان همخوانی برنامه درسی قصد شده، اجرا شده وآموخته شده علوم تجربی سال سوم راهنمایی ناحیه۲ شیراز ۸۸-۱۳۸۷ استاد راهنما: دکتر پرویز ساکتی
پایان نامه آموزشی: بررسی رابطه بین برنامه درسی اجرا شده، محیط حمایتی دانشکده و مهارتهای سطوح برتر تفکر …
متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات پژوهش ۱ مقدمه ۲ ۱-۱-بیان مسأله ۴ ۱-۲-ضرورت و اهمیت پژوهش. ۱۱ ۱-۳-اهداف پژوهش. ۱۴ ۱-۳-۱-اهداف کلی. ۱۴ ۱-۳-۲- اهداف جزئی. ۱۵ ۱-۴-سؤالات پژوهش. ۱۶ ۱-۴-۱- سؤالات کلی. ۱۶ ۱-۴-۲- سؤالات جزئی. ۱۶ ۱-۵-تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها. ۱۷ ۱-۵-۱-تعاریف مفهومی. ۱۷ ۱-۵-۲-تعاریف عملیاتی. ۱۹ فصل […]
پایان نامه : بررسی اثر پیش فرایند های اسمز واولتراسونیک بر مدلهای سینتیکی خشک کردن باهوای داغ درکیوی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دانشکده فنی و مهندسی، گروه آموزشی مهندسی شیمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش: صنایع غذایی عنـوان: بررسی اثر پیش فرایند های اسمز واولتراسونیک بر مدلهای سینتیکی خشک کردن باهوای داغ درکیوی استاد راهنما: جناب آقای دکتر عبدالرضامحمدی نافچی استادان مشاور: سرکارخانم دکترلیلانوری متن پایان نامه : (ممکن […]
پایان نامه: ارتباط بین ابعاد مسئولیت پذیری اجتماعی با هویت تیمی و تعامل اجتماعی هواداران تیم های لیگ برتر …
مقدمه بنگاه های اقتصادی و سازمان های خدماتی، تنها نقش تولیدکننده ثروت را در جامعه ایفا نمی کنند، بلکه آنان موظف به حل مشکلات اجتماعی جامعه خود نیز هستند. مسئولیت پذیری اجتماعی،مجموعه اقدامات، برنامه ها و پروژه های برون سازمانی است که سازمان در جهت حل چالش ها و مشکلات جامعه و با همکاری خود جامعه […]