پایان نامه : کاربرد “فاصله گذاری” به مثابه یک تکنیک تئاتری
پایان نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نمایش گرایش ادبیات نمایشی عنوان پایان نامه نظری کاربرد “فاصله گذاری” به مثابه یک تکنیک تئاتری در سینمای دهه ی هفتاد به بعد عنوان پایان نامه عملی نمایشنامه ی «خونِ بی گناهان» استاد راهنما دکتر مسعود دلخواه استاد مشاور فرزاد معافی غفاری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود […]
پایان نامه : مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد
مدیریت بازرگانی- بازاریابی مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد استاد راهنما: دکتر سید مهدی الحسینی المدرسی استاد مشاور: دکتر محمود نادری بنی تیرماه ۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه : طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
استاد راهنما دکتر علی مروتی شریف آبادی استاد مشاور دکتر میثم شفیعی رودپشتی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت بیمه عنوان بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه : شرکت بیمه پارسیان استان قزوین ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه : بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتهای پذیرفته …
استاد راهنما: دکتر امید پور حیدری استاد مشاور : دکتر محمد رضا پور علی لاکلایه تابستان ۱۳۹۰ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
گروه آموزشی مدیریت پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی موضوع : تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند استاد راهنما: خانم دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: آقای دکتر مراد رضایی دیزگاه تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام
پایان نامه : کاربرد “فاصله گذاری” به مثابه یک تکنیک تئاتری
پایان نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نمایش گرایش ادبیات نمایشی عنوان پایان نامه نظری کاربرد “فاصله گذاری” به مثابه یک تکنیک تئاتری در سینمای دهه ی هفتاد به بعد عنوان پایان نامه عملی نمایشنامه ی «خونِ بی گناهان» استاد راهنما دکتر مسعود دلخواه استاد مشاور فرزاد معافی غفاری (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود […]
پایان نامه : مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد
مدیریت بازرگانی- بازاریابی مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد استاد راهنما: دکتر سید مهدی الحسینی المدرسی استاد مشاور: دکتر محمود نادری بنی تیرماه ۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه : طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
استاد راهنما دکتر علی مروتی شریف آبادی استاد مشاور دکتر میثم شفیعی رودپشتی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد”M.A” رشته مدیریت بازرگانی- گرایش مدیریت بیمه عنوان بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه : شرکت بیمه پارسیان استان قزوین ) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : […]
پایان نامه : بررسی رابطه ارزشی جریانهای نقدی ناشی از عملیات و اقلام تعهدی با فرصتهای سرمایه گذاری (رشد) در شرکتهای پذیرفته …
استاد راهنما: دکتر امید پور حیدری استاد مشاور : دکتر محمد رضا پور علی لاکلایه تابستان ۱۳۹۰ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
گرایش : ” بیمه” عنوان : رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر استاد راهنما : دکتر مهدی حقیقی کفاش تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند
گروه آموزشی مدیریت پایاننامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی موضوع : تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر شهرت شرکت و ارزش ویژه برند استاد راهنما: خانم دکتر نرگس دل افروز استاد مشاور: آقای دکتر مراد رضایی دیزگاه تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند …
گرایش مدیریت بازرگانی – بازاریابی عنوان : تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان » ( مورد کاوی : بانک ملی شهر رشت ) استاد راهنما : دکتر نرگس دل افروز زمستان ۹۳ (در فایل دانلودی […]
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A)) رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه: صنایع غذایی مهارت نیروی کار – سرمایه گذاری – و کارایی مدیریت
چکیده استراتژی که راه رسیدن به چشم انداز می باشد توسط دولت تعیین می شود و هر واحد یا سازمان بر اساس آنچه دولت طراحی کرده است استراتژی شرکت یا واحد خود را با توجه به آن پایه ریزی می کند. در استراتژی صنایع غذایی مهارت نیروی کار – سرمایه گذاری – و کارایی مدیریت […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین حساسیت سرمایه گذاری جریان های نقدی و سطوح مخارج سرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده در بورس …
بررسیرابطه بین حساسیتسرمایهگذاریجریان های نقدی و سطوحمخارجسرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران استاد راهنما: دکتر محمد حسین رنجبر سال تحصیلی بهمن۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
دکتر حسین محمدی استاد مشاور: دکتر محمد قاسمی نامقی سال تحصیلی۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست […]
پایان نامه : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه رند پدیده ای است کل نگر و نباید ارزشهای آن را […]
دانلود پایان نامه:مدل برنامه ریزی ریاضی جدید برای مسأله زمانبندی کارگاه باز چند هدفه با در نظر گرفتن نگهداری و …
در این تحقیق یک مدل برنامه ریزی ریاضی دو هدفهء خطی آمیخته برای مسأله زمان بندی کارگاه باز با در نظر گرفتن نگهداری و تعمیرات دوره ای ارائه می شود. فعالیت نگهداری و تعمیرات در زمان های از پیش تعیین شده ای روی ماشین آلات تولیدی صورت می گیرد که موجب توقف آن ها می-گردد. این توقفات در زمان های مختلفی روی ماشین آلات اتفاق می افتد و طول مدت آن برای ماشین های مختلف متفاوت است. از دیگر موارد درنظرگرفته شده در مدل مذکور زمان های حمل و نقل و جابجایی بین ماشین ها است. زمان جابجایی در یک مسیرِ ثابت از کالایی به کالای دیگر متفاوت است. همچنین ماتریس حمل و نقل کارها بین ایستگاه های کاری مختلف نامتقارن درنظر گرفته شده است. “طولانی
نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه :تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند …
گرایش مدیریت بازرگانی – بازاریابی عنوان : تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ( E-WOM ) بر قصد استفاده از خدمات الکترونیکی بانکی از طریق ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریان » ( مورد کاوی : بانک ملی شهر رشت ) استاد راهنما : دکتر نرگس دل افروز زمستان ۹۳ (در فایل دانلودی […]
پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A)) رشته مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین) استاد راهنما دکتر حسین عابدی استاد مشاور دکتر بابک حاجی کریمی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن […]
پایان نامه: صنایع غذایی مهارت نیروی کار – سرمایه گذاری – و کارایی مدیریت
چکیده استراتژی که راه رسیدن به چشم انداز می باشد توسط دولت تعیین می شود و هر واحد یا سازمان بر اساس آنچه دولت طراحی کرده است استراتژی شرکت یا واحد خود را با توجه به آن پایه ریزی می کند. در استراتژی صنایع غذایی مهارت نیروی کار – سرمایه گذاری – و کارایی مدیریت […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین حساسیت سرمایه گذاری جریان های نقدی و سطوح مخارج سرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده در بورس …
بررسیرابطه بین حساسیتسرمایهگذاریجریان های نقدی و سطوحمخارجسرمایهای در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادر تهران استاد راهنما: دکتر محمد حسین رنجبر سال تحصیلی بهمن۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]
پایان نامه: بررسی آثار چگونگی افزایش اثر برند در افزایش فروش لوازم خانگی الکتریکی در شهر اهواز از دید مصرف کننده
دکتر حسین محمدی استاد مشاور: دکتر محمد قاسمی نامقی سال تحصیلی۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرست […]
پایان نامه : جهت گیری استراتژیک برمدیریت برند
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) مقدمه رند پدیده ای است کل نگر و نباید ارزشهای آن را […]
دانلود پایان نامه:مدل برنامه ریزی ریاضی جدید برای مسأله زمانبندی کارگاه باز چند هدفه با در نظر گرفتن نگهداری و …
در این تحقیق یک مدل برنامه ریزی ریاضی دو هدفهء خطی آمیخته برای مسأله زمان بندی کارگاه باز با در نظر گرفتن نگهداری و تعمیرات دوره ای ارائه می شود. فعالیت نگهداری و تعمیرات در زمان های از پیش تعیین شده ای روی ماشین آلات تولیدی صورت می گیرد که موجب توقف آن ها می-گردد. این توقفات در زمان های مختلفی روی ماشین آلات اتفاق می افتد و طول مدت آن برای ماشین های مختلف متفاوت است. از دیگر موارد درنظرگرفته شده در مدل مذکور زمان های حمل و نقل و جابجایی بین ماشین ها است. زمان جابجایی در یک مسیرِ ثابت از کالایی به کالای دیگر متفاوت است. همچنین ماتریس حمل و نقل کارها بین ایستگاه های کاری مختلف نامتقارن درنظر گرفته شده است. “طولانی