پایان نامه: تبیین عملکرد شرکت با استفاده از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی- گرایش بازریابی عنوان: تبیین عملکرد شرکت با بهره گرفتن از بازارگرایی، نوآوری و مزیت روابطی در شرکت های تولیدی استان گیلان استاد راهنما: دکترمحمد طالقانی استاد مشاور: مهندس رحمت علی صابری نیمسال تحصیلی تابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه :بررسی مزایای مورد نظر مصرف کنندگان و بخش بندی بازار شامپو سیر پرژک
آقای مسعود بیرجندی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) عنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق ۴۱-۱ مقدمه. […]
پایان نامه:بررسی پدیده دوپایایی نوری در سیستمهای کوانتومی مختلف
بررسی پدیده دوپایایی نوری در سیستم های کوانتومی مختلف اساتید راهنما: دکتر اکبرجعفری دکتر رحیم نادرعلی شهریور ۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرستچکیده۱مقدمه ۲ فصل اولمفاهیم بنیادی ۴اختلال ۴پذیرفتاری ۸ماتریس چگالی . ۱۰اختلال و معادله حرکت ماتریس چگالی.۱۶رابطه بین پذیرفتاری ، ضریب شکست غیر خطی و شدت .۲۲فصل دومتعریف دوپایایی […]
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه: بررسی قابلیت های مجتمع زیستی
بررسی قابلیت های مجتمع زیستی استاد راهنما: دکترنادیه ایمانی استاد مشاور: دکترفریبا قرایی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]
پایان نامه : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی عنوان : بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی استان زنجان استاد راهنما دکتر حسن رنگریز استاد مشاور دکتر محمد جلیلی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه : بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی
(M.A) عنوان : بررسی نقش سرمایه فکری بر بازارگرایی شرکت های بیمه خصوصی استاد راهنما: دکتر عباس نرگسیان استاد مشاور: دکتر علی پیران نژاد متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز […]
پایان نامه : بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
گرایش: بازاریابی عنوان: ” بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد “ استاد راهنما: دکتر علیرضا امیرکبیری استاد مشاور: دکتر محمد طاهری روزبهانی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان قیر صادراتی استاد راهنما: دکتر سیّد کامران نوربخش استاد مشاور: دکتر محسن رسولیان متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان استاد راهنما : جناب آقای دکتر مهدی باقری متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی
تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان ایلام) استاد راهنما: دکتر زینب طولابی استاد مشاور: دکتر یاسان ا. پوراشرف متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه : بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند
گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: بررسی تأثیر ویژگی ارتباطی برند بر اعتماد برند از طریق رضایتمندی برند (مورد مطالعه: صنعت موبایل استان گیلان) استاد راهنما: جناب دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه: بررسی عوامل موثر بر قیمت طلا و ارائه مدل پیش بینی قیمت آن به کمک تکنیکهای …
استاد راهنما: دکتر اشکان سامی متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: ۱-مقدمه ۲ ۱-۱ضرورت و اهمیت پیش بینی قیمت طلا ۲ ۱-۲-هدف پایان نامه ۵ ۱-۳- مراحل انجام تحقیق. ۵ ۱-۴ – ساختار پایان نامه ۶ فصل دوم: ۲- ادبیات موضوع و مبانی نظری تحقیق ۸ ۲-۱-مقدمه ۸ ۲-۲-رویکرد ماشین و داده کاوی. […]