پایان نامه :بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران
دانشکده گردشگری و کارآفرینی هنر گروه کارآفرینی فرهنگی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی فرهنگی بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران با میزان خرید صنایع دستی در اصفهان استادان راهنما: دکتر علی نصر اصفهانی دکتر محمد طغرایی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده:خرید به ویژه خرید سوغات و صنایعدستی […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون در شهر تهران
رشته: مدیریت گرایش : بازرگانی-بازاریابی عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران دستگاه تست قند خون در شهر تهران استاد راهنما: دکتر مسعود عموپور نیمسال تحصیلی دوم ۹۲-۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]
پایان نامه: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
موضوع: تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن استاد راهنما: جناب آقای دکتر حسینی استاد مشاور: جناب آقای دکتراسفیدانی خرداد ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه : تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: داخلی عنوان: تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان استاد راهنما: دکترمحسن اکبری متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه: بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
موضوع : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی : ۱۳۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
پایاننامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی «M.A»گرایش : بازاریابی بین الملل موضوع :بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان
درفرایند تصمیم خرید خودرو استاد راهنما :استاد مشاور :نگارنده : سال تحصیلی : ۱۳۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه رشته حقوق درباره:بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد M.A رشته حقوق جزا و جرم شناسی عنوان : بررسی جرم شناختی خرید، فروش و نگهداری سلاح مهمات غیر مجاز (مورد مطالعه در شهرستان لردگان) بهار ۱۳۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) «فهرست مطالب»چکیده: ۱فصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱-بیان مسئله: ۲۱-۲-اهمیت وضرورت انتخاب موضوع: ۴۱-۳-اهداف […]
پایان نامه : بررسی وشناسائی معیارهای بخش بندی بازار بر اساس رویکرد منافع پژوهی خرید
عنوان صفحه […]
پایان نامه:بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عنوان : بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده استاد راهنما : دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد […]
پایان نامه:شناسایی مزایایی است که مصرف کنندگان در هنگام خرید شامپو به آن اهمیت می دهند
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول: کلیات تحقیق ۱ فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۴ ۲ـ۲ بخش بندی بازار ۱۶۲ـ۲ـ۱ تعیین بازار مورد هدف […]
پایان نامه:نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش …
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی داخلی نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک خرده فروش شهر رشت) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا رضایی کلیدبری ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه : مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد
مدیریت بازرگانی- بازاریابی مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد استاد راهنما: دکتر سید مهدی الحسینی المدرسی استاد مشاور: دکتر محمود نادری بنی تیرماه ۹۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها […]
پایان نامه : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی بابای اهری استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]