پایان نامه:روابط بین سبک مدیریت و نوآوری
کلیات تحقیقبیان مسئله. ۳اهمیت و ضرورت تحقیق. ۵فرضیات. ۶فرضیه اصلی اول:. ۶فرضیه های فرعی فرضیه های اصلی:. ۶فرضیه اصلی دوم:. ۶فرضیه های فرعی فرضیه اصلی دوم:. ۶دلایل انتخاب موضوع. ۶اهداف پژوهش:. ۸قلمرو پژوهش:. ۹قلمرو مکانی پژوهش. ۹قلمرو زمانی پژوهش. ۹قلمرو موضوعی پژوهش. ۹واژه ها واصطلاحات پژوهش:. ۹تعریف مدیریت دانش. ۹فرایندهای اصلی مدیریت دانش. ۹داده ها […]
پایان نامه : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت …
رشته مهندسی فناوری اطلاعات گروه کامپیوتر عنوان پایان نامه: بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمد رحمتی استاد داور: جناب آقای دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی (در فایل دانلودی نام نویسنده […]
پایان نامه : ارائه مدلی جهت چابک سازی معماری سازمانی با استفاده از چارچوب توگف
ارائه مدلی جهت چابک سازی معماری سازمانی با بهره گرفتن از چارچوب توگف استاد راهنما : دکتر سید رئوف خیامی شهریور ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده از زمان ظهور معماری سازمانی، چارچوبهای متعددی برای معماری سازمانی معرفی شده است و هریک به نوعی به توصیف […]
پایان نامه: بررسی عددی زوال کامپوزیتهای پیشرفته چندراستا تحت ضربه بالستیک عمودی
عنوان: بررسی عددی زوال کامپوزیتهای پیشرفته چندراستا تحت ضربه بالستیک عمودی اساتید راهنما: دکتر محمدحسن کدیور دکتر محمدرحیم نامی
پایان نامه:ارزیابی وانتخاب یکپارچه تامین کنندگان در دو لایه از زنجیره تامین و تعیین اندازه سفارش کالاها به آنان
زنجیره تامین، مجموعه ای از فعالیتها و فرآیندهای متنوع تجاری (همچون تأمین کننندگان، کارخانجات، توزیع کنندگان و خرده فروشان) می باشد، که با یکدیگر درجهت بدست آوردن مواد خام، تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و تحویل این محصولات نهایی به خرده فروشان همکاری می کنند. امروزه شرکت های تولیدی برای حفظ جایگاه رقابتی خود باید هزینه های اضافی فرآیندهای مختلف زنجیره تامین را با استفاده از اصلاح فرآیندها کاهش دهند. از جمله اصلاح این فرآیندها، برون سپاری قطعات و خدماتی است که جزء کالاهای استراتژیک سازمان به حساب نمی آیند و با برونسپاری آن ها علاوه بر کاهش قیمت محصولات نهایی، هزینه های نیروی انسانی و تکنولوژی نیز کاهش می یابند و به این ترتیب امکان تمرکز بیشتر بر روی شایستگی های محوری سازمان فراهم می آید. در این میان انتخاب تامین کنندگان مناسب، به شکل معناداری منجر به کاهش هزینه های خرید مواد و بهبود شرایط رقابتی می گردد .به همین دلیل، متخصصین باور دارند که انتخاب تامین کننده، مهمترین فعالیت دپارتمان خرید است.
تاکنون مدلهای متفاوتی برای حل این مسئله به کار گرفته شده اند که همواره به انتخاب تامین کنندگان سطح اول که مستقیما با خریدار در ارتباطند می پردازند و توجهی به تامین کنندگان سطح دوم ندارند. این در حالی است که اغلب کارخانجات برای موضوع تامین کنندگان لایه دوم اهمیت ویژه ای قایل هستند و اگرچه در مطالعات آکادمیک توجهی به این موضوع نشده، اما نوع مواد و قطعات مورد استفاده می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت و قیمت قطعات نهایی داشته باشد. به همین دلیل در این پژوهش تلاش بر این است تا علاوه بر تامین کنندگانی که به طور مستقیم با شرکت درارتباطند، تامین کنندگان تامین کنندگان نیز به عنوان سطح دوم تامین مورد بررسی قرار گیرند و تامین کنندگان بهینه در هر دو لایه انتخاب شوند. به این ترتیب با در نظر گرفتن خصوصیات تامین کنندگان سطح دوم نظیر قیمت، کیفیت و حمل و نقل به موقع، تاثیر ویژگی های مختلف آنان درانتخاب تامین کنندگان سطح اول بررسی می شود. در نهایت اعتبار مدل های ارائه شده با استفاده از نمونه های عددی متعدد سنجیده شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت زنجیره تامین – مسئله انتخاب تامین کنندگان – تامین کنندگان سطح دوم – تعیین اندازه سفارشات – مدل ریاضی چند هدفه
پایان نامه: بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده …
عنوان پایان نامه: بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه استاد راهنما: جناب آقای دکتر محمد رحمتی استاد داور: جناب آقای دکتر سید علیرضا هاشمی گلپایگانی متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: کلیات تحقیق. ۲ […]
پایان نامه: ارائه مدلی جهت چابک سازی معماری سازمانی با استفاده از چارچوب توگف
استاد راهنما: دکتر سید رئوف خیامی متن پایان نامه : فهرست مطالب: ۱–مقدمه ۱-۱–معماری سازمانی و کلیات موضوع ۱ ۱-۲–طرح مسئله و اهمیّت تحقیق. ۳ ۱-۳–اهداف تحقیق ۶ ۱-۴–تحقیقات مرتبط ۷