پایان نامه : شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا)
گرایش: مدیریت بازاریابی عنوان: شناسائی و رتبه بندی عوامل تاثیر گذار آمیخته ترفیع در فروش صنایع لوازم خانگی(مطالعه موردی شرکت اسنوا) استاد راهنما: خانم دکتر مینا جمشیدی اوانکی تابستان۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم […]
پایان نامه: بررسی و رتبه بندی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایتمندی مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی اداره …
استاد راهنما: استاد مشاور: پاییز و زمستان ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فهرستچکیده تحقیق: ۷فصل اول […]
پایان نامه : ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺮ ﻧﯿﺎز ﻫﺎی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
(ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺷﺮﮐﺖ ﺑﯿﻤﻪ آﺳﯿﺎ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن ) اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﮐﺘﺮ ﯾﺪا. رﺟﺎﺋﯽ اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﺎﺑﺪی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی […]
پایان نامه : بررسی تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمهنامههای اتومبیل
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: بررسی تاثیر ابزار ترفیعی (تبلیغات) بر خرید بیمهنامههای اتومبیل با بهرهگیری از مدل AIDA (مطالعه موردی: نمایندگی های شرکت بیمه پارسیان در استان گیلان) استاد راهنما: دکتر کامبیز شاهرودی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه : رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک
دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد )) M.A (( رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازرگانی داخلی عنوان: رابطه بین عناصر آمیخته بازاریابی بادرکی از میزان فروش شرکتهای متوسط وکوچک دانش بنیان (مورد کاوی شرکتهای نانویی) استاد راهنما: دکتر حمیدرضا علیپور استاد مشاور: دکترشهرام گیلانی نیا […]
پایان نامه:تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی
گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته : مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی استان گیلان با تأکید بر استراتژی های بازاریابی در قالب یک مدل علّی استاد راهنما : دکتر ابراهیم چیرانی زمستان ۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام […]
پایان نامه: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز
موضوع: بررسی رابطه ابعاد ارتباطات بازریابی بر عملکرد فروش در شرکت لوله سازی اهواز استاد راهنما: استاد مشاور: سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال […]
پایان نامه: بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
موضوع : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو استاد راهنما : استاد مشاور : سال تحصیلی : ۱۳۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو
پایاننامه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی «M.A»گرایش : بازاریابی بین الملل موضوع :بررسی رابطه بین تبلیغات تلویزیونی بر رفتار مصرف کنندگان درفرایند تصمیم خرید خودرو استاد راهنما :استاد مشاور :نگارنده : سال تحصیلی : ۱۳۹۱-۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه : بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
گروه : مدیریت بازرگانی (گرایش داخلی) پایان نامه برای دریافت درجه ی کارشناسی ارشد«M.A.» موضوع: بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان
تجاری (مطالعه موردی شرکت لبنیات مانیزان اسلام آباد غرب) استاد راهنما: دکترعلی فلاحتی استاد مشاور: دکتر جعفر پویامنش (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاههای زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: MBA موضوع : بررسی ارتباطات یکپارچه بازاریابی در فروشگاه های زنجیره ای و ارائه یک مدل پیشنهادی استاد راهنما : دکتر بلوریان تهرانی استاد مشاور :دکتر مهدوی ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه: نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده
استاد راهنما: دکتر رضا اسماعیلپور استاد مشاور: دکتر محمد دوستار متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده: از تکنیک های موثر در عصر حاضر و […]
پایان نامه : ارزیابی تأثیر استفاده از نوع کانال توزیع بر تنظیم قیمت کالا
واحد رشت دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته : مدیریت بازرگانی گرایش: بازاریابی عنوان : ارزیابی تأثیر استفاده از نوع کانال توزیع بر تنظیم قیمت کالا (مطالعه موردی: شرکت های تولید کننده مواد لبنی در استان گیلان) استاد راهنما: دکتر شهرام گیلانی نیا استاد مشاور: دکتر […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات
پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه عنوان: بررسی عوامل موثر بر فروش بیمه های جامع زندگی با تاکید خاص بر تبلیغات (مطالعه موردی شرکت سهامی بیمه ایران استان اردبیل) استاد راهنما: جناب آقای دکتر مهدی فدایی اشکیکی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از […]