پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان استاد راهنما: دکتر فرشته مصطفوی راد تابستان ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام […]
پایان نامه مدیریت : بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت …
بررسی عوامل و عناصر متفاوت آمیخته بازاریابی به جهت دستیابی به مدل مناسب برای بازاریابی صنعت نرم افزار متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده […]
پایان نامه مدیریت بازرگانی: تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی
تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی (مورد مطالعه: شعب بانک ملت استان ایلام) استاد راهنما: دکتر زینب طولابی استاد مشاور: دکتر یاسان ا. پوراشرف متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) رشته: مدیریت بازرگانی-مدیریت بیمه عنوان پایان نامه: بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز شهرستان رشت استاد راهنما: دکترمرحمت همت پور استاد مشاور: دکتر مسعود عموپور متن پایان نامه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته تحصیلی: مهندسی فناوری اطلاعات موضوع: بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی استاد راهنما اول: دکتر بابک شیرازی استاد مشاور: مهندس حامد فضلاللهتبار متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق ۱ ۱-۱ مقدمه. ۲ ۱-۲ ضرورت تحقیق ۶ ۱-۳ اهداف […]
پایان نامه رشته مدیریت: تاثیر بازاریابی درونی بر رفتارهای فرانقشی و کیفیت خدمات
استاد مشاور: دکتر محمد فیضی متن پایان نامه : فهرست مطالب: چکیده فصل اول: کلیات ۱-۱- مقدمه ۱ ۱-۲- بیان مساله. ۲ ۱-۳- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. ۳
۱-۴- جنبه جدید و نوآوری تحقیق. ۴ ۱-۵- اهداف تحقیق. ۴ ۱-۶- سوالات تحقیق. ۵ ۱-۷- فرضیه های تحقیق. ۵ ۱-۸- تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای […]
پایان نامه رشته مدیریت : معماری ساختار و اجزا سیستم اطلاعات بازاریابی محصولات کشاورزی
متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده : در دنیای کنونی بدلیل رشد و توسعه فن آوری های اطلاعاتی و الکترونیکی همواره بر سرمایه گذاری […]
پایان نامه رشته مدیریت :نقش بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه
پایان نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان : نقش بازاریابی برشاخص های مالی ، اقتصادی و بیمه ای شرکت های بیمه متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی
رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بازاریابی) رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی متن پایان نامه :***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل و با فرمت […]
پایان نامه رشته مدیریت : رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی
رتبه بندی مهمترین عوامل آمیزه بازاریابی مؤثر در رفتار مصرف کنندگان رب گوجه فرنگی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده منظور از آمیزه بازاریابی، یا آمیخته یا […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
گرایش: بازاریابی عنوان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه) استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور دکتر سیدرضا هاشمی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست عنوان. صفحه چکیده.۱ فصل اول […]
پایان نامه : مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح …
پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی عنوان مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح شهر کرمانشاه استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده استاد مشاور دکتر فرشید نمامیان شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) […]
پایان نامه:بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تقاضا در زنجیره تأمین
عنوان: بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت تقاضا در زنجیره تأمین (مطالعه موردی شرکتهای صنعتی تولید کننده و توزیع کننده در استان کرمانشاه درسال۱۳۹۲) استاد راهنما: دکتر سیدرضا هاشمی استاد مشاور: دکترفخرالدین معروفی سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده: ۱ ۱-۱)مقدمه. ۳۱-۲)بیان مسئله پژوهش. ۴۱-۳)اهمیت و […]