پایان نامه: تبیین رفتار مصرف کنندگان حقوقی در حوزه ی خدمات نوین بانکی براساس مدل پذیرش فناوری
استاد مشاور: جناب آقای دکتر علی اکبر عالم تبریز آبان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده : در طی دههی […]
پایان نامه:بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پروژه: بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست مطالب . ۰ ۱-۱- مقدمه. ۱۱-۲- بیان مساله. ۱۱-۳- اهمیت موضوع. ۲۱-۴- مدل تحقیق ۴۱-۵- اهداف ۴۱-۶- فرضیه های تحقیق ۵۱-۷- قلمرو تحقیق […]
پایان نامه :مدیریت کیفیت خدمات بانکی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای و توسعه عملکرد کیفی
عبدالحمید صفایی قادیکلایی استاد مشاور حسنعلی آقاجانی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر گذشته به دلایل متعددی نظیر فزونی تقاضا […]
پایان نامه: تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
موضوع تحقیق: تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک صادرات استان گیلان استاد راهنما : دکتر حمیدرضا رضایی کلیدبری استاد مشاور: دکتر مهرداد گودرزوند چگینی زمستان۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه: ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن
ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ اﺳﺘﺎن زﻧﺠﺎن) اﺳﺘﺎد راﻫﻨﻤﺎ دﮐﺘﺮ ﺣﺴﯿﻦ ﻋﺎﺑﺪی اﺳﺘﺎد ﻣﺸﺎور دﮐﺘﺮ ﻓﺮﯾﺪ ﻋﺴﮕﺮی (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه: تأثیر ابعاد کیفیّت خدمات بانکی برتجهیز منابع بانکها
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) مقدمه : شدت در سرعت تحوّلات و وجود رقابت های سخت در عرصۀ های گوناگون ،تحولات فن آوری، گسترش رقابت ،جهانی شدن ،محیط پیچیده و پویای سازمانها را برای ادامۀ بقا با چالشهای فراوانی روبه روکرده است. در محیط پر تلاطم و رقابتی امروزه ،سازمانهایی در عرصۀ رقابت […]
پایان نامه : بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان(مطالعه موردی در استان تهران)
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A» گرایش : حسابداری عنوان: بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان (مطالعه موردی در استان تهران) استاد راهنما: سرکار خانم دکتر نیلوفر میرسپاسی تابستان۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن […]
پایان نامه بازرگانی : شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد( M.A) مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت (خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن استاد راهنما: دکتر حسین معینی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه : بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد
گرایش: بازاریابی عنوان: ” بررسی نقش بازاریابی بر سیستم نوین بانکداری در شعب بانک ملی خرم آباد “ استاد راهنما: دکتر علیرضا امیرکبیری استاد مشاور: دکتر محمد طاهری روزبهانی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]
پایان نامه : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
گرایش مدیریت بازرگانی- داخلی عنوان : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری (مطالعه موردی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۱) استاد راهنما: دکتر محسن رسولیان استاد مشاور: دکتر سید محمد مهدوی نیا متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه: شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک …
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر برموفقیت ارائه خدمات نوین بانکداری به مشتریان توسط کارکنان شعب بانک کشاورزی جنوب کرمان استاد راهنما : جناب آقای دکتر مهدی باقری متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان پایان نامه : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان ) استاد راهنما: دکتر محمد طالقانی استاد مشاور: رحمت علی صابری حقایق متن […]
پایان نامه : رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها
واحد رشت دانشکده حسابداری و مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) گرایش: مدیریت دولتی عنوان رابطه کیفیت خدمات بانکداری آنلاین با رضایتمندی مشتریان با توجه به شهرت بانکها درسطح بانک های دولتی شهر رشت استاد راهنما جناب آقای دکتر محمدرضا آزادهدل استاد مشاور جناب آقای دکتر سعید باقرسلیمی متن پایان نامه […]
پایان نامه مدیریت اجرایی: ارزیابی عوامل موثر بر گرایش رفتاری به استفاده از خدمات تلفن بانک در بانک توسعه تعاون
استاد راهنما: دکتر عظیم اصلانی استاد مشاور: دکتر محمد فیضی متن پایان نامه : چکیده: در سالهای اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین تأثیر را در عرصههای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی داشته است به طوری که امروزه با بکار گیری کامپیوتر، شبکههای ارتباطی و رشد شبکه گسترده جهانی انقلابی در عرصه بانکداری و ارائه خدمات […]