پایان نامه : بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
در جذب مشتریان استاد محترم: جناب آقای مهندس هادی زاده بهار ۱۳۸۴ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) […]
پایان نامه : نقش بازاریابی الکترونیکی بر جذب مشتری در بانک تجارت
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) فصل یک مقدمه کارنامه حیات بشری مملوء از ابداع فناوری های متعددی […]
پایان نامه : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری
گرایش مدیریت بازرگانی- داخلی عنوان : بررسی رابطه کاربرد خدمات الکترونیکی تلفن همراه باجذب مشتری (مطالعه موردی استان کرمانشاه در سال ۱۳۹۱) استاد راهنما: دکتر محسن رسولیان استاد مشاور: دکتر سید محمد مهدوی نیا متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا […]
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک
واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان پایان نامه : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک ( مطالعه مورد: بانک تجارت استان گیلان ) استاد راهنما: دکتر محمد طالقانی استاد مشاور: رحمت علی صابری حقایق متن […]
پایان نامه : تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار …
استاد راهنما: دکتر علی حمزه شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی : شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین […]
پایان نامه: تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار
عنوان: تعیین عوامل موثر بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری در جذب سهم بازار (مطالعه موردی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت شهرستان گرگان) استاد راهنما: دکتر علی حمزه متن پایان نامه : چکیده: امروزه برقراری ارتباط قوی و مستمر با مشتری یکی از مهمترین عوامل در موفقیت هر کسب و کاری می باشد. از […]
پایان نامه:بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات
شهر قائن
کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی عنوان پروژه: بررسی تأثیر بانکداری الکترونیکی بر جذب منابع ارزان قیمت بانکی در بانک صادرات شهر قائن (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :فهرست مطالب . ۰ ۱-۱- مقدمه. ۱۱-۲- بیان مساله. ۱۱-۳- اهمیت موضوع. ۲۱-۴- مدل تحقیق ۴۱-۵- اهداف ۴۱-۶- فرضیه های تحقیق ۵۱-۷- قلمرو تحقیق […]
پایان نامه : بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
گرایش: بازاریابی عنوان بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: بانک ملت شهر کرمانشاه) استاد راهنما دکتر فتانه علیزاده مشکانی استاد مشاور دکتر سیدرضا هاشمی بهمن ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست عنوان. صفحه چکیده.۱ فصل اول […]
پایان نامه:بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه ) استاد راهنما : دکتر سید رضا هاشمی استاد مشاور: دکتر سید رضا حسنی شهریور ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالبچکیده: ۱فصل اول:کلیات ۲۱-۱-مقدمه. ۳۲-۱-بیان […]
پایان نامه:بررسی عوامل موفقیت بانک ها در جذب منابع ارزان قیمت
« گرایش بازاریابی » عنوان: بررسی عوامل موفقیت بانکها در جذب منابع ارزان قیمت ( مطالعه موردی بانکهای دولتی شهر کرمانشاه) استاد راهنما: دکتر علی فلاحتی استاد مشاور: دکتر بابک جمشیدینوید بهمن ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی […]
پایان نامه:بررسی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری
۱-۱ بیان مسأله نظر به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی و تغییرات مداوم محیط رقابت، سازمان ها تخصصی تر و پیچیده تر شده و بقاءشان در این محیط مشکل تر می شود. همچنین، با توجه به اینکه نیروهای انسانی هر سازمانی، سرمایه اصلی آن بوده و باعث رسیدن سازمان به اهدافش می شوند، داشتن […]
پایان نامه:تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
(در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیدهدر صنعت بانکداری همانند دیگر عرصه های خدمات و تجارت، هر روزه شاهد افزایش رقابت و حضور […]
پایان نامه : شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
مهندسی صنایع عنوان شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان در بخش خدمات استاد راهنما دکتر محمد حسین ابویی استاد مشاوردکتر محمدعلی وحدتزاد (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است)متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی […]